Politica de cadre a Î.S.„Moldelectrica” se bazează pe principiile ce reies din principala sarcină a întreprinderii - de a asigura funcţionarea fiabilă a sistemului electroenergetic al Republicii Moldova prin conducerea eficientă şi operativă prin dispeceri.
Lista funcţiilor vacante cu descrierile cerinţelor faţă de candidaţi reflectă caracterul general în materie de resurse umane, dar ţinând cont de plus valoarea pe care o oferă profesioniştii unei întreprinderi precum Î.S. "Moldelectrica", administraţia întreprinderii, prin serviciul resurse umane va analiza TOATE CV-urile competitorilor pentru funcţiile vacante.
Vă încurajăm să aplicaţi pentru funcţia vacantă dorită cu încredere. Avem nevoie de Dumneavoastră.
Sediul central
+ |
Asistent/ă medical/ă (Chișinău)
|
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului de protecție şi prevenire, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Asistent/ă medical/ă
Responsabilități:
-
Participarea directă la planificarea și prestarea serviciilor medicale profilactice (examenele medicale periodice, reluare a muncii) pentru angajații Aparatului central expuși acțiunii factorilor de risc.
-
Evaluarea rezultatelor examenelor medicale periodice şi organizarea activităților privind îndeplinirea recomandărilor specialiștilor comisiilor medicale.
-
Planificarea achiziției materialelor medicale şi suplinirea truselor medicale din subdiviziunile Aparatului central al întreprinderii cu tot necesarul.
-
Efectuarea periodică a controlului medical de dinainte de rută a conducătorilor auto de la Baza de producere.
-
Desfășurarea activităților curativ-profilactic (consultații de nivel medical mediu, manipulații la indicațiile medicului, după posibilitățile de serviciu) şi lucrul educațional-sanitar (controlul sanitar al locurilor de muncă, prelegeri, discuții – nivel medical mediu).
-
Acordarea ajutorului medical de urgență şi primului ajutor medical la locurile de muncă.
-
Ținerea și completarea documentației medicală (registrele de evidență de ambulatoriu, de înregistrare a concediilor medicale, darea de seamă în conformitate cu instrucțiunile MSRM, ANSP şi ale serviciului medical al întreprinderii).
Cerințele față de candidat:
Studii medicale medii.
Experiență profesională: minim 5 ani.
Cunoștințe teoretice şi abilităţi practice în sala de proceduri (manipulaţii inravenoase, intramusculare, etc.) şi în acordarea ajutorului medical de urgenţă.
Cunoștințe teoretice şi abilităţi practice în ţinerea documentaţiei medicale.
Cunoștințe teoretice şi practice în etica şi deontologia medicală.
Abilități practice în domeniul fizioterapeutic (lucrul la aparatajul de fizioterapie) - va constitui un avantaj.
Cunoștințe în domeniul medicinii ocupaționale – va constitui un avantaj.
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office,
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Locația: mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Șef/ă adjunct/ă Serviciu (Chișinău)
|
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului de aprovizionare tehnico-materială, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Șef/ă adjunct/ă Serviciu
Principalele responsabilități ale postului:
-
Organizarea asigurării subdiviziunilor întreprinderii cu bază materială necesară activității acesteia conform solicitărilor indicate.
-
Studiul informațiilor operative de marketing şi materialelor publicitare în vederea identificării posibilității de achiziţie a resurselor tehnico-materiale.
-
Asigurarea utilizării raționale și coordonarea activităților de aprovizionare a subdiviziunilor întreprinderii cu resurse tehnico-materiale.
-
Întocmirea, coordonarea și monitorizarea executării contractelor de furnizare a resurselor tehnico-materiale.
-
Reprezentarea întreprinderii în relațiile cu Serviciul Vamal, depunerea declarației vamale, participarea la procedurile de vămuire a resurselor electroenergetice și tehnico-materiale achiziționate.
-
Asigurarea activității depozitului întreprinderii.
-
Controlul asupra stării rezervelor de materiale și pieselor accesorii, a rulajului mărfurilor în depozit.
-
Elaborarea și implementarea măsurilor de îmbunătățire a eficienței utilizării resurselor materiale, reducere a costurilor asociate transportului și depozitării.
-
Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa, întocmirea Planului de achiziții.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare tehnice, economice sau juridice, studiile postuniversitare specifice constituie un avantaj.
-
Experiență minimă de 5 ani în domeniul electroenergetic, experiența în domeniul aprovizionării și de conlucrare cu Serviciul Vamal va constitui un avantaj;
-
Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul aprovizionării și gestiunii mărfurilor, activității depozitelor și resurselor tehnico-materiale, precum și a achizițiilor sectoriale sau publice.
-
Cunoașterea temeinică a legislației vamale și procedurilor de vămuire.
-
Abilități organizatorice și de management al echipei.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office.
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (B2)-cu prezentarea actelor doveditoare.
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu competitiv.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00, posibile deplasări în interes de serviciu.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Oportunitate de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Economist/ă categoria I (Chișinău)
|
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorul tarife, Serviciului planificare economică, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm economiști licențiați pentru ocuparea postului de:
Economist/ă categoria I
(perioadă determinată 23.01.2026)
Responsabilități:
-
Planificarea, analiza și monitorizarea cheltuielilor întreprinderii.
Cerințele față de candidat:
Studii superioare în domeniul economic;
Experiență profesională: minim 1 an;
Cunoașterea temeinică a cadrului normativ legal aferent funcției;
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj;
Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel avansat, utilizarea aplicațiilor software specializate pentru sarcini de producție și economice UNA,
Abilități de analiză şi sinteză, planificare, organizare, motivare, control, comunicare, lucru în echipă;
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
Inițiativă, perseverență, creativitate, corectitudine, integritate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Locația: mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs., cu indicarea Funcției vacante în tema scrisorii, la adresa electronică personal@moldelectrica.md.
Ultima modificare: 14.08.2023