
Lista funcţiilor vacante
Politica de cadre a Î.S.„Moldelectrica” se bazează pe principiile ce reies din principala sarcină a întreprinderii - de a asigura funcţionarea fiabilă a sistemului electroenergetic al Republicii Moldova prin conducerea eficientă şi operativă prin dispeceri.
Lista funcţiilor vacante cu descrierile cerinţelor faţă de candidaţi reflectă caracterul general în materie de resurse umane, dar ţinând cont de plus valoarea pe care o oferă profesioniştii unei întreprinderi precum Î.S. "Moldelectrica", administraţia întreprinderii, prin serviciul resurse umane va analiza TOATE CV-urile competitorilor pentru funcţiile vacante.
Vă încurajăm să aplicaţi pentru funcţia vacantă dorită cu încredere. Avem nevoie de Dumneavoastră.
Sediul central
+ |
Administrator de sistem de tehnologie a informației (Chișinău) |
Serviciul tehnologii informaționale (centrul de administrare sistem), sediul central, locația mun. Chișinău, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Administrator de sistem de tehnologie a informației
Principalele responsabilități ale postului:
-
Participarea la dezvoltarea infrastructurii Întreprinderii de stat „Moldelectrica” ;
-
Administrarea sistemelor Windows 7/8/10 la nivel avansat;
-
Administrarea sistemelor Windows Server 2003, 2008, 2012 (Active Directory, DNS, DFS etc.) ;
-
Administrarea sistemelor *UNIX*;
-
Montarea și deservirea serverilor și calculatoarelor personale;
-
Setarea echipamentelor de rețea (Fortigate, Cisco, MikroTik, TPLink);
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în domeniul tehnologii informaționale;
-
Experiență de muncă în domeniul tehnologii informaționale – 3 ani;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu);
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Administrator de sistem de tehnologie (Chișinău) |
Serviciul tehnologii informaționale (centrul informatica de proces), sediul central, locația mun. Chișinău, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Administrator de sistem de tehnologie
Principalele responsabilități ale postului:
-
Participarea la dezvoltarea infrastructurii Întreprinderii de stat „Moldelectrica” ;
-
Administrarea sistemelor Windows 7/8/10 la nivel avansat;
-
Administrarea sistemelor *UNIX*, shell-scripting;
-
Montarea și deservirea serverilor și calculatoarelor personale;
-
Setarea echipamentelor de rețea (Fortigate, Cisco, MikroTik, TPLink);
-
Gestionarea sistemelor de backup;
-
Administrarea sistemelor SCADA, asistență pentru utilizatori, instruire personalului.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în domeniul tehnologii informaționale și/sau electroenergetica;
-
Experiență de muncă în domeniul tehnologii informaționale – 3 ani;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu) ;
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
angajare oficială în câmpul muncii;
-
salariu competitiv;
-
o experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Psiholog / psihologă (Chișinău) |
Serviciul personal, sediul central, locația mun. Chișinău, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Psiholog / psihologă
Descrierea generală a postului:
-
Psihologul va evalua aptitudinile psiho-profesionale ale angajaților, necesare pentru a îndeplini cerințele postului.
-
Va evalua funcționalitatea grupurilor.
Responsabilități:
-
Respectă codul deontologic al profesiei de psiholog;
-
Respectă legislația în vigoare privind activitatea de evaluare și psihodiagnostic;
-
Realizează evaluarea psihologică a personalului la angajare / planificată / la schimbarea activității angajatului, utilizând tehnologiile socio-psihologice și metodele de psihodiagnostic;
-
Organizează și desfășoară cercetări sociologice cu scop de evaluare funcțională a grupurilor și elaborează recomandări în vederea îmbunătățirii eficienţei funcționării acestora.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii:
- superioare – licențiat în psihologie
- postuniversitare – Psihologia muncii și organizațională / Psihodiagnostic
-
Experiența profesională va constitui un avantaj;
-
Cunoștințe în domeniul psihologiei muncii, organizaționale și sociale;
-
Posedarea instrumentelor de psihodiagnostic și evaluare validate științific;
-
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor;
-
Capacitate de observație și analiză comportamentală;
-
Abilități de lucru eficient în echipă;
-
Receptivitate la idei noi și tendință spre perfecționare profesională;
-
Cunoștințe de utilizare PC (Word, |Excel, Power Point, Internet Explorer) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu) – va constitui un avantaj.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Activitate preponderent de birou și deplasări în teritoriu după caz;
-
Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Magazinier/ă (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Secției de aprovizionare tehnico-materiale, Baza de producere, locația mun. Chișinău, str. Ciocana, 8, recrutăm muncitori pentru ocuparea postului de:
Magazinier/ă
Responsabilități:
-
Efectuarea recepției, depozitării și eliberarea echipamentelor și bunurilor tehnico-materiale la depozitul central;
-
Organizarea amplasării raționale a echipamentelor și bunurilor materiale în încăperile depozitelor, precum și în spațiile de depozitare deschise;
-
Monitorizarea regimului de depozitare și integritate a bunurilor;
-
Întocmirea și eliberarea facturilor, proceselor verbale de recepție/eliberare, dispoziții de livrare a bunurilor etc;
-
Ținerea evidenței echipamentelor, bunurilor.
Cerințele față de candidat:
Studii medii generale sau de specialitate;
Experiența în domeniul aprovizionării tehnico-materiale de minim 3 ani;
Cunoașterea prevederilor actelor normative naționale ce reglementează recepția, păstrarea, verificarea și eliberarea bunurilor (Hotărârea Guvernului Nr. 1068 din 20-10-2000 despre aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în Republica Moldova);
Cunoașterea procesului de încărcare/descărcare a bunurilor;
Cunoașterea normelor de securitate în muncă, sanitare și anti incendiare;
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj;
Cunoștințe de operare PC;
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală;
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Locația: mun. Chișinău, str. Ciocana, 8;
-
Prime și stimulări salariale pentru stagiul în ramură;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă sisteme electrice (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Secției Relații Externe și Contractuale, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Responsabilități:
-
Gestionarea bazei contractuală a Î.S. „Moldelectrica”.
-
Participarea, organizarea, elaborarea și pregătirea în vederea semnării a proiectelor de acorduri (contracte, metodologii, proceduri etc.) legate de prestarea serviciilor de gestiune operativ-tehnologică, serviciilor de transport ale energiei electrice între Î.S. „Moldelectrica” și întreprinderile electroenergetice din Republica Moldova.
-
Participarea la analiza proiectelor, la coordonarea și organizarea administrării contractelor și acordurilor:
-
privind vânzarea-cumpărarea energiei electrice de participanți la piața angro a energiei electrice;
-
privind livrările transfrontaliere de energie electrică;
-
privind contracte de echilibrare și de participare la piața energiei electrice de echilibrare.
-
-
Întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale.
-
Întreținerea registrelor electronice, executarea sarcinilor tehnice legate de platformele electronice utilizate în cadrul Î.S. „Moldelectrica”.
-
Comunicarea cu participanții la piața angro a energiei electrice, înregistrarea, procesarea și soluționarea solicitărilor participanților la piața angro.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii: - superioare – licențiat în energetică;
- postuniversitare – licențiat în științe economie sau juridice va constitui un avantaj.
-
Experiența profesională în domeniul electroenergetic minim 3 ani.
-
Cunoștințe în domeniul economic și juridic.
-
Cunoștințe de utilizare PC (Word, Excel, Outlook, Power Point).
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel avansat), engleza (nivel mediu).
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
-
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Receptivitate la idei noi și tendință spre perfecționare profesională
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Activitate preponderent de birou și deplasări în teritoriu după caz;
-
Oportunitate de dezvoltare profesională;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă electroenergetică (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Linii Electrice Aeriene, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă electroenergetică
Responsabilități:
-
Analizarea activității anuale a filialelor RETÎ în domeniul întreținerii tehnice și reparației LEA de 35 kV și peste și participă la pregătirea secțiunii corespunzătoare din raportul tehnic anual al ÎS „Moldelectrica”.
-
Evaluarea și analizarea lucrului serviciilor LEA de 35 kV și peste ale filialelor RETÎ în anul curent și sarcinile pentru anul următor și perspectiva conform programelor complexe cu destinație specială din programul de producție.
-
Elaborarea materialelor metodice necesare, referitoare la problemele de întreținere tehnică și reparare a LEA de 35 kV și peste, care sunt de competența serviciului.
-
Generalizarea experienței de organizare a întreținerii tehnice și reparației LEA de 35 kV și peste, organizează schimbul de experiență între filialele RETÎ și cu alte sisteme, implementarea acesteia la ÎS „Moldelectrica”.
-
Participă la investigarea încălcărilor în lucrul LEA de 35 kV și peste, a accidentelor de muncă cu personalul serviciilor de 35 kV și peste.
-
Monitorizarea efectuării deservirii tehnice și reparației capitate la LEA.
-
Participarea la recepția lucrărilor efectuate la LEA.
-
Întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale, anuale.
-
Participarea la analiza proiectelor construcția și reconstrucția Liniilor Electrice Aeriene.
-
Participarea la întocmirea cererilor centralizate și la încheierea contractelor de achiziție de materiale, dispozitive și piese de schimb pentru necesități de exploatare și reparație.
-
Participarea la Inspectarea LEA, la necesitate pe timp de noapte și în condiții climaterice nefavorabile.
-
Participare la deplasări pe întregul teritoriu al RM și la necesitate în străinătate.
-
Elaborarea instrucțiunilor tipizate de exploatare a LEA de 35-400 kV, monitorizarea calității la elaborarea și completarea instrucțiunilor locale în filialele RETÎ.
-
Elaborarea normativelor, ce țin de evidența, organizarea achizițiilor de materiale pentru suplimentarea și păstrarea rezervei de avarie pentru LEA de 35-400 kV.
-
Participrea la corectarea schemei monofilare a LEA de 35-400 kV a ÎS “Moldelectrica”.
-
Pregătirea spre aprobare proiecte de ordine și dispoziții ale ÎS „Moldelectrica” cu privire la aspectele legate de exploatarea LEA de 35 kV și peste.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii: - superioare – licențiat în energetică, (studiile de masterat în domeniu vor constitui un avantaj).
-
Cunoștințe de utilizare PC (Word, Excel, Outlook, Power Point), (QGIS și AUTO CAD va constitui un avantaj).
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
-
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
-
Receptivitate la idei noi și tendință spre perfecționare profesională.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Activitate preponderent de birou și deplasări în teritoriu după caz;
-
Oportunitate de dezvoltare profesională;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
+ |
Șef/ă Secție (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Întreprinderea de stat „Moldelectrica” este o companie specializată în centralizarea serviciilor de transport şi dispecerizare operativă a sistemului energetic al Republicii Moldova având un rol cheie pe piața de energie electrică din Republica Moldova.
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Secției de aprovizionare tehnico-materială, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Principalele responsabilități ale postului:
-
Organizarea și coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea funcțiilor/sarcinilor.
-
Planificarea și distribuirea eficientă a volumelor de lucru între angajații serviciului.
-
Organizarea utilizării raționale și coordonarea activităților de aprovizionare a subdiviziunilor întreprinderii cu resurse tehnico-materiale.
-
Elaborarea proiectelor de perspectivă, planurilor actuale și bilanțurilor de aprovizionare tehnico-materiale a programului de producție, nevoilor de exploatare şi reparații ale întreprinderii.
-
Studiul informațiilor operative de marketing şi materialelor publicitare în vederea identificării posibilității de achiziţie a resurselor tehnico-materiale.
-
Controlul asupra stării rezervelor de materiale și pieselor accesorii, a rulajului marfurilor în depozit.
-
Elaborarea normativelor pentru rezervele de producție (de depozit) de resurse materiale.
-
Elaborarea și implementarea măsurilor de îmbunătățire a eficienței utilizării resurselor materiale, reducere a costurilor asociate transportului și depozitării.
-
Elaborarea de recomandări pentru utilizarea resurselor secundare și deșeurilor de producție.
-
Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa, întocmirea Planului de achiziții.
-
Întocmirea, coordonarea și monitorizarea executării contractelor de furnizare a resurselor tehnico-materiale.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare economice, juridice sau tehnice, studiile postuniversitare specifice constituie un avantaj.
-
Experiență minimă de 5 ani într-un domeniu similar.
-
Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul aprovizionării și gestiunii mărfurilor și resurselor tehnico-materiale, precum și a achizițiilor sectoriale sau publice.
-
Abilități organizatorice și de management al echipei.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office.
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunitate de dezvoltare profesională;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Contabil/ă (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Contabilității Centrale, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Contabil/ă
Principalele responsabilități ale postului:
-
Evidența utilajului, construcțiilor în curs de execuție.
-
Evidența terenurilor.
-
Evidența deprecierii activelor în curs de execuție, a utilajelor și a mijloacelor fixe.
-
Reevaluarea mijloacelor fixe.
-
Evidența datoriilor comerciale ce țin de active imobilizante.
-
Evidența avansurilor acordate pe termen lung și termen scurt.
-
Verificarea evidenței analitică a terenurilor, a documentelor primare ce țin de procurarea terenurilor.
-
Participarea la inventarierea anuală și întocmirea rapoartelor respective.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în contabilitate sau economie;
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor solicitate – 3-5 ani;
-
Cunoașterea Legii Contabilității și raportării financiare;
-
Cunoașterea Standardelor Internaționale de Contabilitate - constituie un avantaj;
-
Cunoștințe temeinice de operare al Microsoft Office, în special: Excel-ul;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
-
Atitudine activă, punctualitate și responsabilitate;
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunitate unică de învățare și de dezvoltare profesională într-un domeniu absolut nou;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Șef/ă adjunct/ă Secție (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Secției de aprovizionare tehnico-materială, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Șef/ă adjunct/ă Secție
Principalele responsabilități ale postului:
-
Organizarea asigurării subdiviziunilor întreprinderii cu bază materială necesară activității acesteia conform solicitărilor indicate.
-
Studiul informațiilor operative de marketing şi materialelor publicitare în vederea identificării posibilității de achiziţie a resurselor tehnico-materiale.
-
Asigurarea utilizării raționale și coordonarea activităților de aprovizionare a subdiviziunilor întreprinderii cu resurse tehnico-materiale.
-
Întocmirea, coordonarea și monitorizarea executării contractelor de furnizare a resurselor tehnico-materiale.
-
Reprezentarea întreprinderii în relațiile cu Serviciul Vamal, depunerea declarației vamale, participarea la procedurile de vămuire a resurselor electroenergetice și tehnico-materiale achiziționate.
-
Asigurarea activității depozitului întreprinderii.
-
Controlul asupra stării rezervelor de materiale și pieselor accesorii, a rulajului mărfurilor în depozit.
-
Elaborarea și implementarea măsurilor de îmbunătățire a eficienței utilizării resurselor materiale, reducere a costurilor asociate transportului și depozitării.
-
Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa, întocmirea Planului de achiziții.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare tehnice, economice sau juridice, studiile postuniversitare specifice constituie un avantaj.
-
Experiență minimă de 5 ani în domeniul electroenergetic, experiența în domeniul aprovizionării și/sau de conlucrare cu Serviciul Vamal va constitui un avantaj;
-
Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul aprovizionării și gestiunii mărfurilor, activității depozitelor și resurselor tehnico-materiale, precum și a achizițiilor sectoriale sau publice.
-
Cunoașterea legislației vamale și procedurilor de vămuire.
-
Abilități organizatorice și de management al echipei.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office.
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (B2).
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu competitiv.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00, posibile deplasări în interes de serviciu.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Oportunitate de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă încercări mașini și aparate electrice (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului izolații și protecții contra supratensiunilor , sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78 a demarat selecția specialiștilor pentru ocuparea unui post de:
Inginer/ă încercări mașini și aparate electrice
Principalele responsabilități ale postului:
-
Efectuarea lucrărilor de întreținere, verificare, reparare la complexele și dispozitive de măsurare și control din dotare.
-
Efectuarea încercărilor şi verificărilor echipamentului electric la punerea în funcţiune, în cadrul lucrărilor de reparaţie şi mentenanţă sau în cazuri speciale, inspectarea stării sistemelor de izolaţie, protecţie contra supratensiunilor şi a prizelor de legare la pământ cu evaluarea rezultatelor obţinute şi elaborarea recomandărilor cu privirea la intervenții necesare.
-
Efectuarea măsurărilor rigidității dielectrice, și a tangenței unghiului de pierderi dielectrice (tgδ) a uleiului mineral electroizolant în cadrul laboratorului electric al Serviciului.
-
Participarea la elaborarea şi adaptarea documentelor de instrucţiune şi metodice cu privire la încercările şi verificările echipamentului electric primar şi de exploatare a sistemelor de izolaţie, protecţie contra supratensiunilor şi legare la pământ.
-
Participarea la controlul infraroşu al echipamentelor electrice, evaluarea rezultatelor obţinute cu elaborarea recomandărilor cu privire la intervenţiile necesare.
-
Participarea la efectuarea măsurărilor specifice (DFR, FRE etc.) efectuate de Serviciul izolații și protecții contra supratensiunilor.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în domeniul electroenergeticii (electroenergetică, inginerie electrică, inginerie şi management în energetică, ingineria sistemelor electromecanice), studiile postuniversitare specifice constituie un avantaj.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor solicitate – 2 ani, experiența în domeniul încercărilor şi verificărilor a echipamentului electric primar va constitui un avantaj.
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică).
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (B1).
-
Disponibilitate pentru deplasări interne.
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
-
Adaptivitate şi promptitudine în rezolvarea unor sarcini de lucru.
-
Autodisciplină în ceea ce priveşte desfăşurarea activităţilor de serviciu.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală, abilități de lucru în echipă.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu competitiv.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00, posibile deplasări în interes de serviciu.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Oportunitate de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Nord-Vest
+ |
Inginer sisteme electrice (Dondușeni) |
ANUNȚ RECRUTARE
Serviciul operativ de dispecer, Filiala Nord-Vest, locația or. Dondușeni, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Inginer sisteme electrice
Principalele responsabilități ale postului:
-
Întocmirea si aprobarea graficului anual, lunar de retragere a echipamentelor pentru repararea stațiilor electrice, liniilor electrice, dispozitivelor de protecție prin relee și telecomunicații;
-
Coordonarea programului lunar al filialei cu programul de retragere in reparație fiderii 6-10kV SA RED-Nord;
-
Efectuarea analizei sistematice a regimurilor electrice a sistemului energetic al Moldovei în scopul verificării respectării cerințelor instrucțiunilor de regim, precum și în scopul depistării și lichidării defectelor, locațiilor problematice, pierderilor tehnologice de energie electrică și elaborării indicațiilor de regim, sau corectării instrucțiunilor de producere;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în domeniul energetic complete;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3 ani (constituie avantaj);
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD)) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu) ;
-
Cunoașterea legislației din domeniul energetic și a reglementărilor Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei - ANRE;
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
RETÎ Nord
+ |
Electromontator la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic cat.IV (Rezina) |
Serviciul protecție prin relee și automatizări , Filiala Nord, locația or. Rezina, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Electromontator la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic cat.IV
Principalele responsabilități ale postului:
-
Citirea și explicarea schemelor electrice;
-
Verificarea caracteristicilor electrice ale transformatorului de curent si tensiune;
-
Verificarea circuitului de comutare al transformatoarelor de curent și tensiune;
-
Reglare relee de curent, relee intermediare și de semnal de toate tipurile;
-
Verificarea funcționarii protecției gazelor pentru deconectare;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul energetic;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3ani;
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD)) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu) ;
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Lăcătuș-electrician la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat.IV (Ungheni) |
Serviciul substații (sectorul substații 35kV și peste), Filiala Nord, locația or. Ungheni, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Lăcătuș-electrician la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat.IV
Principalele responsabilități ale postului:
-
Citirea schemelor de conexiuni primare ale echipamentelor electrice ale substațiilor electrice;
-
Cunoașterea bazelor electrotehnicii, a legilor principale ale fizicii;
-
Acceptarea lucrărilor și succesiunea operațiunilor pentru repararea acestora;
-
Cunoașterea dispozitivul și principiul de funcționare a comutatoarelor de tip РПН;
-
Lăcătuș-electrician își desfășoară activitățile sale pe baza planurilor anuale și lunare a serviciul substații;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul energetic;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3 ani;
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu);
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Electrician montare și reparare a liniilor electrice aeriene cat.III (Bălți) |
Serviciul linii electrice aeriene, Filiala Nord, locația mun. Bălți, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Electrician montare și reparare a liniilor electrice aeriene cat.III
Principalele responsabilități ale postului:
-
Efectuarea lucrărilor la înălțime;
-
Repararea conductoarelor;
-
Asamblarea izolatoarelor în ghirlande;
-
Cunoașterea tipurilor de piloni metalici și beton armat;
-
Cunoașterea caracteristicilor mecanismelor și dispozitivelor utilizate în repararea liniilor electrice;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul energetic;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3 ani (constituie avantaj);
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu);
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Conducător transport rutier de persoane si mărfuri (Bălți) |
Serviciul mecanizare și transport, Filiala Nord, locația mun. Bălți, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Conducător transport rutier de persoane si mărfuri
Principalele responsabilități ale postului:
-
Efectuarea sarcinilor de producție în mod calitativ, la timp, în conformitate cu cerințele normative și tehnice, păstrează în bună stare și asigură condiții de lucru sigure pentru vehicul;
-
Îndeplinirea sarcinilor de producție, evitarea timpul de nefuncționare, întreruperea cererilor;
-
Menținerea în stare tehnică satisfăcătoare a unității de transport gestionate;
-
Păstrarea documentelor încredințate (foi de parcurs, instrucțiuni, documente ce țin de unitatea de transport – raport, asigurare, cardul de combustibil) .
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul transportului;
-
Permis de conducere categoria B,C;
-
Experiență de muncă – 3 ani;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu).
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
RETÎ Centru
+ |
Electromontator la deservirea substației electrice si de rețea cat.V (Strășeni) |
Serviciul substații , Filiala Centru, locația or. Strășeni, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Electromontator la deservirea substației electrice si de rețea cat.V
(SS Strășeni 330kV)
Principalele responsabilități ale postului:
-
Efectuarea primirii calitativă a turei
-
Păstrarea regimului fiabil și fără avarie a instalațiilor cu parametrii tehnico-economice la nivel
-
Alimentarea neîntreruptă a consumatorilor
-
Conducerea corectă a documentației operative
-
Conducerea regimului fiabil și cel mai econom al instalațiilor SE
-
Efectuarea calitativă a manevrelor de securitate la SE și raportarea acestora conducerii SE și filialei
-
Acționarea la timp și aplicarea măsurilor la apariția regimurilor de avarie la SE
-
Respectarea nivelului de tensiune, puterii și temperaturii instalațiilor SE
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul energetic;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3-5 ani
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD)) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu) ;
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time, în schimburi;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Șef/ă serviciu (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului de Protecție prin Relee și Automatizări (SPRA), Filiala/Sucursala Centru, locația mun. Chișinău, or. Vatra, str. Luceafărul 13, recrutăm specialiști licențiați în energetică pentru ocuparea postului de:
Responsabilități:
-
Organizarea și coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
-
Planificarea și distribuirea eficientă a volumelor de lucru între angajații serviciului;
-
Implicarea activă în procesul de dezvoltare profesională și ridicării calificării personalului aflat în subordine.
-
Organizarea managementului tehnic la exploatarea unui complex de protecții prin relee, automaticii electrice de sistem și locale la stațiile electrice a filialei.
-
Asigurarea îndeplinirii funcțiilor și responsabilităților care îi sunt atribuite serviciului conform regulamentului despre serviciul PRA a filialei/sucursalei.
-
Lucrul cu actele oficiale, întreținerea documentației tehnice pentru funcționarea DPRA conform regulilor de documentare.
-
Elaborarea măsurilor pentru îmbunătățirea fiabilității a DPRA.
-
Organizarea lucrărilor de ajustare, primire în exploatare și deservire tehnică curentă a DPRA, inclusiv cele pe bază de microprocesor.
Cerințele față de candidat:
Studii superioare în domeniul energetic.
Experiență profesională în funcția de șef adjunct sau inginer coordonator în serviciile PRA de minim 5 ani.
Cunoștințe de operare PC. (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD) va constitui un avantaj).
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
Abilități organizatorice și de management al echipei.
Abilități de planificare și multitasking.
Capacități de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Deținerea permisului de conducere cat. B și abilitățile de conducere reprezintă avantaj.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Locația: mun. Chișinău, or. Vatra;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, implicată și responsabilă
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Sud
+ |
Inginer în industrie și producție cat.II (Comrat) |
Serviciul aprovizionare tehnico-materiala si economica, filiala Sud, locația or. Comrat, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Inginer în industrie și producție cat.II
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea serviciilor de producție ale întreprinderii cu resurse materiale și tehnice;
-
Controlul asupra prețurilor de piață pentru resursele materiale și tehnice achiziționate;
-
Întocmirea si încheierea contractelor de furnizare de resurse materiale si tehnice;
-
Organizarea depozitarii, depozitarii si contabilității echipamentelor, materialelor;
-
Analizarea si verificarea documentațiilor de deviz, verificarea corectitudinii executării actelor pentru lucrări contractuale;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în domeniul energetic și/sau economice;
-
Experiență de muncă la introducerea documentației tehnice și perfectarea achizițiilor de echipamente și materiale;
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu) ;
-
Cunoașterea documentelor tehnice normative în energetică, standardelor de stat (ГОСТ) în RM;
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Maistru în construcții (Comrat) |
Serviciul aprovizionare tehnico-materiala si economica, filiala Sud, locația or. Comrat, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Maistru în construcții
Principalele responsabilități ale postului:
-
Analizarea si verificarea documentațiilor de deviz, verificarea corectitudinii executării actelor pentru lucrări contractuale;
-
Citirea documentației de proiect și deviz;
-
Elaborarea planurilor de producție a lucrărilor de construcție;
-
Calculul resurselor de muncă și resurselor tehnico-materiale pentru lucrările efectuate;
-
Întocmirea documentației de dare de seamă privind consumul materialelor de construcție;
-
Documentarea rezultatelor controlului lucrărilor efectuate în construcție;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii sau superioare în domeniul construcții și/sau economice;
-
Experiență de muncă - 3 ani;
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu) ;
-
Cunoașterea documentelor tehnice normative în energetică, standardelor de stat (ГОСТ) în RM;
-
Cunoașterea documentelor tehnice normative în construcții și aplicarea lor în practică;
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Măturător (Comrat) |
Serviciul aprovizionare tehnico-materiala si economica, filiala Sud, locația or. Comrat, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Măturător
Principalele responsabilități ale postului:
-
Efectuarea curățeniei teritoriului care i-a fost atribuit;
-
Protejarea zonei periculoase și raportează acest lucru supervizorului său imediat;
-
Curățirea teritoriul, aleile și trotuarele de zăpadă, praf și mici resturi menajere cu umezirea prealabilă a teritoriului;
-
Udarea spațiilor verzi și a gardurilor acestora pe teritoriul atribuit;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii incomplete sau medii;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu);
-
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Electromontator utilaje electrice de dispecerat și teleautomatica cat.V (Comrat) |
Serviciul mijloace de comanda prin dispecer si tehnologica, Filiala Sud, locația or. Comrat, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Electromontator utilaje electrice de dispecerat și teleautomatica cat.V
Principalele responsabilități ale postului:
-
Reparație si întreținerea echipamente semiconductoare;
-
Identificarea și depanarea echipamentelor deservite
-
Efectuarea de măsurători ale caracteristicilor electrice ale echipamentelor de dispecerat deservite si ale echipamentelor de telemecanica
-
Asamblarea circuitelor de testare pentru testarea si reglarea circuitelor teleautomate. Testarea și reglarea circuitelor de circuite teleautomate.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul telecomunicații;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3 an
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD)) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), limba engleză (constituie un avantaj);
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Lăcătuș-electrician la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat.IV (Comrat) |
Serviciul substații (sectorul substații 35kV și peste), Filiala Sud, locația or. Comrat, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Lăcătuș-electrician la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat.IV
Principalele responsabilități ale postului:
-
Citirea schemelor de conexiuni primare ale echipamentelor electrice ale substațiilor electrice;
-
Cunoașterea bazelor electrotehnicii, a legilor principale ale fizicii;
-
Acceptarea lucrărilor și succesiunea operațiunilor pentru repararea acestora;
-
Cunoașterea dispozitivul și principiul de funcționare a comutatoarelor de tip РПН;
-
Lăcătuș-electrician își desfășoară activitățile sale pe baza planurilor anuale și lunare a serviciul substații;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul energetic;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – un avantaj;
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică) ;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu);
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
+ |
Inginer protecții prin relee cat.II (Vulcănești) |
Serviciul protecție prin relee și automatizări , Filiala Sud, locația or. Vulcănești, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Inginer protecții prin relee cat.II
Principalele responsabilități ale postului:
-
Monitorizarea efectuării reviziilor tehnice și reparațiilor capitale la echipamentele electrice
-
Participarea la recepția lucrărilor efectuate la stațiile electrice;
-
Analizarea împreună cu personalul incidentele, evenimentele și avariile la care sunt implicate protecțiile, automatizările și circuitele secundare;
-
Întocmirea instrucțiunilor specifice pentru instalațiile de circuite secundare și protecții aferente instalațiilor din stațiile;
-
Organizarea bazei de date cu privire la reglajele sistemelor de control, protecții si automatizări
-
Participarea în cadrul comisiilor de specialitate (de achiziții, de negociere și perfectarea contractelor de proiectare, achiziții echipamente, efectuarea lucrărilor);
-
Monitorizarea derulării contractelor, serviciilor și lucrărilor în limita responsabilității serviciului central de protecție prin relee si automatizări;
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în domeniul energetic;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3 ani (mentenanța/exploatarea instalațiilor electroenergetice);
-
Cunoștințe operare PC. (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD) va constitui un avantaj);
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu);
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariu competitiv;
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională;
-
Acces la rețeaua corporativă de telefonie mobilă a companiei;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Oportunități de creștere profesională;
Informații generale:
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, CV-ul actualizat (format European/Europass, completat în limba română care prezintă concret evoluția carierei profesionale, performanțele în activitate, precum și datele personale) specificând denumirea postului pentru care candidați, la Direcția Resurse Umane prin email (la adresa: personal@moldelectrica.md).
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs., cu indicarea Funcției vacante în tema scrisorii, la adresa electronică personal@moldelectrica.md.
Ultima modificare: 22.08.2022