Вакансии
Кадровая политика ГП «Moldelectrica» основана на принципах, вытекающих из основной задачи предприятия – обеспечивать надежность функционирования электроэнергетического системы Республики Молдова путем эффективного оперативно-диспетчерского управления.
Sediul central
+ |
Auditor intern coordonator/auditoare internă coordonatoare (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Audit intern, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Auditor intern coordonator/auditoare internă coordonatoare
Responsabilități:
-
Efectuarea misiunilor de audit intern.
-
Elaborarea proiectelor planurilor misiunilor de audit intern.
-
Elaborarea proiectelor rapoartelor de audit intern.
-
Monitorizarea implementării recomandărilor de audit de către unitățile auditate conform procedurii stabilite la nivel de Serviciu.
-
Consilierea privind implementarea/dezvoltarea, autoevaluarea și raportarea sistemului de control intern managerial.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare de licență sau echivalente în domeniile finanțe, economie sau drept.
-
Experiență de muncă în poziție similara – minim 5 ani.
-
Certificat de calificare profesională în domeniul auditului intern în sectorul public eliberat de Ministerului Finanțelor.
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj.
-
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
-
Atenție la detalii și abilități analitice.
-
Abilități de organizare și lucru în echipă.
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul de la 20 000 lei.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format european completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
+ |
PSIHOLOG/PSIHOLOGĂ (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului personal, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
PSIHOLOG/PSIHOLOGĂ
Principalele responsabilități ale postului:
-
Realizarea evaluării psihologică a personalului la angajare/planificată/la schimbarea activității angajatului, utilizând tehnologiile socio-psihologice și metodele de psihodiagnostic.
-
Organizarea și desfășurarea cercetării sociologice cu scop de evaluare funcțională a grupurilor și elaborarea recomandărilor în vederea îmbunătățirii eficienței funcționării acestora.
-
Respectarea Codul deontologic al profesiei de psiholog.
-
Respectarea legislației în vigoare privind activitatea de evaluare și psihodiagnostic.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii
Superioare – licențiat în psihologie
postuniversitare – Psihologia muncii și organizațională/Psihodiagnostic.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor solicitate va constitui un avantaj.
-
Cunoștințe în domeniul psihologiei muncii, organizaționale și sociale.
-
Posedarea instrumentelor de psihodiagnostic și evaluare validate științific.
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, în specia: Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj.
-
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Capacitate de observație și analiză comportamentală.
-
Abilități de lucru eficient în echipă.
-
Receptivitate la idei noi și tendință spre perfecționare profesională.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Șef/ă laborator (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Centrului de Instruire, Laboratorul rețelele electrice (rețelele de distribuție, substații, izolația și protecția contra supratensiunilor, linii de tensiune înaltă), sediul central, locația Centrului de Instruire mun. Chișinău, str. V. Lupu 18, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Șef/ă laborator
Responsabilități:
-
Participă la desfășurarea muncii didactice și instructiv-metodice în Centrul de Instruire și la ridicarea nivelului acesteia;
-
Asigură îndeplinirea planurilor și programelor de studii;
-
Participă la elaborarea și coordonarea programelor de pregătire și perfecționare profesională, precum și pregătește propuneri pentru perfecționarea lor în procesul de instruire;
-
Participă la pregătirea și desfășurarea instruirii teoretice și practice de curs a muncitorilor și personalului tehnico-ingineresc la disciplina rețele electrice de distribuție, substații, izolația și protecția contra supratensiunilor, linii de tensiune înaltă;
-
Asigură respectarea procesului de instruire a cursanților în conformitate cu legislația Republicii Moldova, regulamentul intern și orarele lecțiilor;
-
Asigură îndeplinirea politicilor în domeniul sistemului de management al calității ca parte a îndeplinirii obligațiilor sale de serviciu.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare tehnice cu modulul psihopedagogic care oferă posibilitatea de a presta servicii didactice;
-
Experiență în domeniul studiilor : minim 2 ani, în domeniul didactic minim 1 an;
-
Grupa de securitate energetică – minim IV;
-
Cunoașterea limbii române - avansat, rusă – avansat, limbii engleze - nivel B1 certificat.
generale:
-
Cunoștințe în operarea suitei MS Office;
-
Abilități de planificare și multitasking;
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă coordonator în industrie și producție (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Infrastructuri Critice, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă coordonator în industrie și producție
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea fiabilității și testarea sistemelor electronice și de comunicații ale întreprinderii.
-
Asigurarea managementului și auditarea securității sistemelor informaționale și de comunicații ale întreprinderii.
-
Elaborarea și implementarea politicilor și strategiilor de dezvoltare în electronică și comunicații.
Cerințe față de candidați:
de calificare
-
Studii superioare de licență sau master în domeniul tehnologiilor informaționale, sisteme opto-electonice și/sau comunicații electronice, securitatea sistemelor electronice și de telecomunicații sau în domenii similare.
-
Cunoștințe în domeniul securității informaționale.
-
Experiență în domeniul studiilor solicitate de minim 2 ani
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel B2 certificat).
generale
-
Cunoștințe ale programelor și sistemelor PC specifice funcției.
-
Lipsa antecedentelor penale (!!! Persoanele admise la probele de evaluare vor prezenta cazierul judiciar).
-
Disponibilitate pentru deplasări interne și externe.
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
-
Abilități organizatorice și de comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii (cu perioadă de probă până la obținerea accesului la informația catalogată drept secret de stat, dar nu mai mult de 6 luni).
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
SPECIALIST/Ă SERVICIUL PERSONAL (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Personal, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
SPECIALIST/Ă SERVICIUL PERSONAL
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea procesului de gestiune a personalului:
-
elaborarea proiectelor de ordine cu privire la angajarea, modificarea, suspendarea, încetarea raporturilor de muncă,
-
elaborarea proiectelor de ordine și evidența tuturor tipurilor de concedii oferite personalului,
-
întocmirea, actualizarea și evidența dosarelor personale și fișa MR-2,
-
completarea şi înregistrarea certificatelor medicale prezentate de angajații întreprinderii,
-
perfectarea certificatelor/adeverințelor de confirmare a locului și vechimii în muncă,
-
alte activități ce țin de procesul de gestiune a personalului.
-
Completarea bazei de date privind evidența personalului în programa UNA;
-
Întocmirea planul anual de concedii ale angajaților;
-
Întocmirea şi transmiterea în arhivă a actelor ce ţin de evidența personalului din gestiune;
-
Participarea la elaborarea, revizuirea și implementarea politicilor, procedurilor, instrucțiunilor și proceselor de lucru în domeniul resurselor umane
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare de licență - Managementul Resurselor Umane (MRU) sau științe socio-umane cu cursuri de lungă durată în domeniul managementului resurselor umane.
-
Experiență de muncă în domeniul aferent funcției - 3 ani.
-
Cunoașterea temeinică a legislației muncii și proceselor de gestiune a personalului.
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office).
-
Cunoașterea limbilor: româna, rusa (minim B 2).
-
Cunoașterea softului Universal Accounting (UNA.md) – constituie un avantaj.
-
Abilități de planificare, organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Capacitate de observație și analiză comportamentală.
-
Rezistență la stres, abilități de lucru eficient în echipă.
-
Responsabilitate, obiectivitate, punctualitate și receptivitate la schimbare.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected].
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
SPECIALIST/Ă PROTOCOL ȘI CEREMONIAL (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului secretariat si protocol, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
SPECIALIST/Ă PROTOCOL ȘI CEREMONIAL
Principalele responsabilități ale postului:
-
Inițierea, organizarea, coordonarea, monitorizarea și evaluarea formelor și practicilor de ceremonial la diferite niveluri și cu diferite ocazii.
-
Organizarea evenimentelor festive din numele ÎS „Moldelectrica”.
-
Asigurarea închirierii încăperilor sau aranjarea spațiilor întreprinderii.
-
Asigurarea contractării serviciilor specifice evenimentului (traducere sincronă, utilaj de conferință, catering, prânzuri, cine, excursii, etc.)
-
Asigurarea deplasărilor pentru personalul întreprinderii, comanda de bilete de avion, autocar, etc.. Bronarea locurilor de cazare, procurarea bilelor la expoziții, târguri, etc.. Coordonarea agendei evenimentelor cu organizatorii.
-
Multiplicarea și distribuirea materialelor, amenajarea încăperilor, ghidarea personalul tehnic, asigurarea curățeniei post-eveniment.
-
Pregătirea ordinilor de organizare, raportarea evenimentele și perfectarea altor documente necesare raportării financiare pentru Contabilitatea centrală.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare economice, limbi străine, relații externe, drept internațional.
-
Experiență de muncă în domeniul în domeniul relațiilor externe/protocol-1 an.
-
Cunoașterea instrumentelor eficiente de comunicare, cu reprezentanți diplomatici, oameni de afaceri şi reprezentanți ai unor culturi străine.
-
Capacitatea de a organiza evenimente care implică un anumit nivel de protocol şi/sau ceremonial, cu determinarea elementelor de etichetă potrivite condițiilor date.
-
Capacitatea de a identifica abordarea potrivită în circumstanțe în care protocolul îi depășește (corectarea erorilor şi managementul crizei).
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, în specia: Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna, engleza (minim B2), rusa (minim B 2).
-
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Cunoașterea eticii și etichetei protocolare.
-
Rezistență la stres, abilități de lucru eficient în echipă.
-
Punctualitate și receptivitate.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă în organizarea lucrărilor de exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor cat. I (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului construcții și cadastru, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă în organizarea lucrărilor de
exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor cat. I
Principalele responsabilități ale postului:
- Participarea la activități de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
- Efectuarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii;
- Participarea la supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații ale întreprinderii;
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
- Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor prestate.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
- Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile);
- Experiență profesională: minim 3 ani;
- Cunoașterea programelor MS Office, ArhiCad, AutoCad și WinSmeta;
- Deținerea certificatului de atestare tehnico-profesională în calitate de Diriginte de șantier și Responsabil tehnic sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională;
generale:
- Cunoștințe în operarea suitei MS Office;
- Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul construcțiilor;
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
- Disponibilitate pentru deplasări în țară și peste hotare;
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii.
- Salariul de la 18 000 lei.
- Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer /ingineră în domeniul protecției mediului (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului de protecție și prevenire, sediul central, locația mun. Chișinău, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer /ingineră în domeniul protecției mediului
Principalele responsabilități ale postului:
-
Controlul respectării de către întreprindere a legislației, instrucțiunilor, standardelor și reglementărilor în vigoare privind protecția mediului;
-
Evidența internă a punerii în funcțiune a instalațiilor de protecție a mediului, precum și a rezultatelor controlului de mediu;
-
Participarea la elaborarea planurilor de acțiune prospective și anuale pentru secțiunile „Protecția mediului” și controlul punerii lor în aplicare;
-
Informarea sucursalelor și subdiviziunilor cu privire la modificările și completările documentației tehnice și de reglementare în materie de protecție a mediului;
-
Elaborarea actelor interne în domeniul protecției mediului, conforme legislației în vigoare.
-
Elaborarea și prezentarea raportărilor către autoritățile de mediu.
-
Participarea în colaborare cu șefii subdiviziunilor și reprezentanții angajaților cu responsabilități speciale în domeniul SSM, la dezvoltarea planurilor și programelor pentru eliminarea/reducerea riscurilor profesionale, îmbunătățirea condițiilor de muncă și prevenirea accidentelor de muncă, bolilor profesionale și a bolilor cauzate de factori de producție;
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare în domeniul protecției mediului;
-
Experiență profesională: minim 1 an, constituie un avantaj;
-
Cunoștințe temeinice despre reglementările naționale și internaționale privind protecția mediului;
-
Cunoștințe privind ISO 14001 sau alte sisteme de management de mediu, inclusiv de audit intern si extern.
generale:
-
Cunoștințe în operarea suitei MS Office;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Disponibilitate pentru mobilitate teritorială.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariul de la 14 000;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
+ |
Mașinist/mașinistă la automacara (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului de exploatare a transportului auto, Baza de Producere, locația mun. Chișinău, str. Ciocana, 8, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Mașinist/mașinistă la automacara
Principalele responsabilități ale postului:
-
Ridicarea greutăților prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite;
-
Manevrare și manipulare în condiții de siguranță;
-
Participare la lucrările de reparare, întreținere și revizie, precum și la toate verificările tehnice care se efectuează la macara.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Permis de conducere de macaragiu, categoriile C, E;
-
Cunoașterea regulilor de lucru cu macaraua în condiții de securitate și responsabilitate maximă
-
Apt din punct de vedere medical pentru munca de macaragiu.
generale:
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu);
-
Abilități de lucru în echipă;
-
Reacție bună, punctualitate și responsabilitate la locul de muncă
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul de la 12 420 lei.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Șef/Șefă Serviciu aprovizionare tehnico-materială (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrulServiciului aprovizionare tehnico-materială, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Șef/Șefă Serviciu
Principalele responsabilități ale postului:
- Organizarea și coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea funcțiilor/sarcinilor.
- Planificarea și distribuirea eficientă a volumelor de lucru între angajații serviciului.
- Organizarea utilizării raționale și coordonarea activităților de aprovizionare a subdiviziunilor întreprinderii cu resurse necesare (materii prime, materiale, combustibili și lubrifianți, piese accesorii, unelte, îmbrăcăminte de serviciu, inventar de uz casnic etc.);
- Întocmirea unui nomenclator unic al materialelor, utilajelor și bunurilor utilizate de întreprindere.
- Elaborarea proiectelor de perspectivă, planurilor actuale și bilanțurilor de aprovizionare tehnico-materiale a programului de producție, nevoilor de exploatare şi reparații ale întreprinderii.
- Controlul asupra stării rezervelor de materiale și pieselor accesorii, a rulajului mărfurilor în depozit. Participarea la reviziile anuale complexe a activității economice și de producție a sucursalelor;
- Coordonarea activității de depozitare, evidență, păstrare și asigurarea integrității resurselor materiale. Elaborarea normativelor pentru rezervele de producție (de depozit) de resurse materiale.
- Elaborarea și implementarea măsurilor de îmbunătățire a eficienței utilizării resurselor materiale, reducere a costurilor asociate transportului și depozitării.
- Elaborarea de recomandări pentru utilizarea resurselor secundare și deșeurilor de producție.
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa, întocmirea Planului de achiziții.
- Organizarea activității cu organele vamale ale Republicii Moldova privind vămuirea energiei electrice, declararea resurselor energetice, echipamentelor și materialelor;
- Întocmirea, coordonarea și monitorizarea executării contractelor de furnizare a resurselor tehnico-materiale.
- Elaborarea proiectelor de documente de dispoziție pe probleme ce țin de activitatea serviciului.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
- Studii superioare economice, juridice sau tehnice, studiile postuniversitare specifice precum și studiile tehnice constituie un avantaj.
- Experiență profesională în domeniul similar funcției - minim 5 ani.
- Cunoașterea legislației RM și bazei normative de reglementare a domeniului aprovizionării și gestiunii mărfurilor, resurselor tehnico-materiale, achizițiilor sectoriale sau publice precum și domeniului vamal.
- Cunoașterea materialelor și echipamentelor electrice – constituie un avantaj.
- Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel avansat, utilizarea aplicațiilor software specializate pentru sarcini de gestionare și evidența bunurilor (UNA, 1C – constituie un avantaj);
generale:
- Abilități organizatorice și de management al echipei.
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
- Atenție la detalii și abilități analitice.
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii.
- Salariul de la 25 000 lei.
- Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă în industrie și producție (Specialist/ă achiziții) (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante temporar (18.10.2025), din cadrul Serviciului aprovizionare tehnico-materială, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă în industrie și producție
(Specialist/ă achiziții)
Principalele responsabilități ale postului:
-
Organizarea și desfășurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări din cadrul întreprinderii în conformitate cu legislația din domeniu;
-
Organizarea activității grupului de lucru pentru achiziții. Participarea la ședințele grupului de lucru pentru achiziții în calitate de secretar al grupului de lucru;
-
Întocmirea, coordonarea, transmiterea spre semnare, înregistrarea și evidența actelor aferente procedurii de achiziții (Procese Verbale, dări de seamă, scrisori);
-
Colaborarea cu serviciile din cadrul întreprinderii, asigurarea suportului metodologic și informațional serviciilor care inițiază achiziția;
-
Asigurarea suportului la întocmirea și prezentarea în termeni a răspunsurilor la contestații, Rapoartelor și Dărilor de seamă prevăzute de legislația în vigoare;
-
Îndeplinirea registrului de evidență electronică a achizițiilor.
-
Planificarea achizițiilor și participarea la întocmirea, modificarea și publicarea Planului de achiziții anual al întreprinderii.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare economice sau juridice.
-
Experiență profesională în domeniul achizițiilor (sectoriale sau publice) - minim 1 an.
-
Cunoașterea legislației RM în domeniul achizițiilor sectoriale sau publice.
generale:
-
Abilități de operarea tehnicii de calcul și multiplicare (xerox, scaner).
-
Cunoașterea materialelor și echipamentelor electrice – constituie un avantaj.
-
Cunoștințe temeinice de operare al Microsoft Office, utilizarea aplicațiilor software specializate pentru sarcini de gestionare și evidența bunurilor (UNA, 1C – constituie un avantaj).
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
-
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte. Nivel ridicat de angajament, planificare, organizare, flexibilitate, responsabilitate, integritate și operativitate Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 16 000 lei.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
СЗФ ВВЭС
+ |
Dispecer/ă rețea electrică de transport (Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Operativ de dispecer sucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30, recrutăm personal pentru ocuparea postului de:
Dispecer/ă rețea electrică de transport
Responsabilități:
-
Organizarea lucrărilor pentru prevenirea și lichidarea avariilor și a altor încălcări în lucrul utilajului electrotehnic.
-
Exploatarea inofensivă, stabilă și economă a rețelelor electrice a filialei.
-
Organizarea lucrărilor de retragere în reparație, deservire tehnică și introducerea în lucru.
-
Cunoașterea la perfecție a utilajelor și liniilor electrice aeriene și schemele sistemului energetic al Republicii Moldova și a sucursalei.
Cerințele față de candidat:
Studii superioare de licență în domeniul electroenergetic sau electrotehnic.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – minim 3 ani.
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj.
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică), cunoștințe de operare a sistemului SCADA.
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul de la 17 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Locația: or. Dondușeni.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electromontatoare la întreținerea instalațiilor electrice (Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de dispecer Dondușeni, sucursala Nord-Vest, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Electromontator/electromontatoare
la întreținerea instalațiilor electrice
Responsabilități:
-
Deservirea tehnică a utilajului electrotehnic conform DNT și a instrucțiunilor de exploatare.
-
Pregătirea la timp a locurilor de muncă pentru personalul serviciilor sucursalei.
Cerințele față de candidat:
Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul electrotehnic.
Experiența de muncă în domeniul electrotehnic constituie un avantaj.
Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de forță, de măsurări, separatoare, întreruptoare, siguranțe, etc.) și efectuarea impecabilă a manevrelor operative cu utilajul.
Calificarea deținută – Categoria IV.
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică).
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 12 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: munca în schimburi.
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă în telecomunicații (Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Telecomunicații și Telemecanica, Sucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30, tel. (251) 2-04-59 recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Inginer/ă în telecomunicații
Responsabilități:
-
Administrarea sistemelor Windows XP/7/8/10.
-
Administrarea sistemelor SCADA.
-
Setarea echipamentelor de rețea (Cisco, MikroTik, TPLink).
-
Deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor MCDT.
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor MCDT aflate în gestiune.
-
Identificarea şi soluționarea incidentelor de funcționare a sistemelor transmisiuni de date și telemecanică.
-
Mentenanța rețea cabluri optice și de cupru.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii superioare în domeniul telecomunicații sau tehnologii informaționale.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 3 ani.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul de la 12 000 lei.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electromontatoare la deservirea substației electrice și de rețea Oclanda 110/10 kV (Soroca) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de dispecer Soroca, sucursala Nord-Vest, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Electromontator/electromontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea Oclanda 110/10 kV
Responsabilități:
-
Deservirea tehnică a utilajului electrotehnic conform DNT și a instrucțiunilor de exploatare.
-
Pregătirea la timp a locurilor de muncă pentru personalul serviciilor sucursalei.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul electrotehnic.
Experiența de muncă în domeniul electrotehnic constituie un avantaj.
Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de forță, de măsurări, separatoare, întreruptoare, siguranțe, etc.) și efectuarea impecabilă a manevrelor operative cu utilajul.
Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică).
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 6 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Locația s. Oclanda.
-
Program de lucru 4 ore pe zi.
-
Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă sisteme electrice (Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Operativ de dispecer sucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30, recrutăm personal pentru ocuparea postului de:
Principalele responsabilități ale postului:
-
Întocmirea si aprobarea graficului anual, lunar de retragere a echipamentelor pentru repararea stațiilor electrice, liniilor electrice, dispozitivelor de protecție prin relee și telecomunicații.
-
Efectuarea analizei sistematice a regimurilor electrice a sistemului energetic al Moldovei în scopul verificării respectării cerințelor instrucțiunilor de regim, precum și în scopul depistării și lichidării defectelor, locațiilor problematice, pierderilor tehnologice de energie electrică și elaborării indicațiilor de regim, sau corectării instrucțiunilor de producere.
Cerințe fată de candidați:
-
Studii superioare în domeniul energetic complete.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani (experiența de muncă în domeniul energetic constituie avantaj).
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD)).
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
-
Cunoașterea legislației din domeniul energetic și a reglementărilor Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei - ANRE;
-
Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul de la 12 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi.
-
Locația: or. Dondușeni.
-
Oportunități de creștere profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Maistru/Maistră în construcții (Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorul de Reparații și Construcții sucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Maistru/Maistră în construcții
Responsabilități:
-
Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor și a teritoriului prin organizarea înfăptuirii reparațiilor planificate de preîntâmpinare şi a acțiunilor de profilaxie.
-
Citirea documentației de proiect și deviz.
-
Adoptarea și coordonarea deciziilor oportune despre măsurile de întreprins pentru înlăturarea defectelor şi deteriorărilor precum şi menținerea în stare fiabilă a clădirilor.
-
Organizarea efectuării lucrărilor de reparație curentă şi capitală a clădirilor.
-
Elaborarea planurilor lunare și anuale de întreținere și reparații a clădirilor și construcțiilor.
-
Îndeplinirea actelor în regie proprie..
-
Documentarea rezultatelor controlului lucrărilor efectuate în construcție;
-
Îndeplinirea normelor de protecție a muncii şi a normelor de prevenire şi înlăturare a incendiilor la efectuarea lucrărilor de reparație şi construcție.
Cerințele față de candidat:
De calificare
Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile).
Experiență minimă de 2 ani în domeniul construcțiilor.
Cunoașterea documentelor tehnice normative în energetică, standardelor de stat (ГОСТ) în RM.
Cunoașterea documentelor tehnice normative în construcții și aplicarea lor în practică.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office, ArhiCad și WinSmeta.
Deținerea certificatului de responsabil tehnic sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională-constituie un avantaj.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj).
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul de la 14 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, posibil lucru în ture.
-
Locația: or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30,
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
СФ ВВЭС
+ |
Electromontator/electomontatoare la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic (categoria III) (Bălţi) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Protecție prin Relee şi Automatizări (SPRA), Sucursala Nord, locația mun.Bălţi, str.Ştefan cel Mare 180, tel. (231) 5-37-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic (categoria III)
Responsabilități:
-
Dezasamblarea, revizuirea, asamblarea, deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor montate pe panourile protecției prin relee de complexitate medie;
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor PRA aflate la SE 35-330kV.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a lucra în echipă. Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: mun. Bălți.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
ЦФ ВВЭС
+ |
Conducător transport rutier de persoane și mărfuri (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului mecanizare și transport, Sucursala Centru, locația or. Vatra, str. Luceafărul, 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm:
Conducător/conducătoare transport rutier de persoane și mărfuri
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea transportului de mărfuri și persoane conform itinerarului prestabilit.
-
Efectuarea operațiunilor de întreținere prevăzute de cartea tehnică și a normelor de întreținere auto.
-
Efectuarea reparațiilor tehnice minore.
-
Participarea la procedura de planificare a itinerarului deplasării.
Cerințe fată de candidat:
-
Permis de conducere auto valabil pentru categoria B și C.
-
Experiență de minim 1 an în post de conducător auto.
-
Cunoștințe despre construcția generală a automobilului, destinația, principiu de lucru şi deservirea agregatelor, mecanismelor şi a dispozitivelor auto.
-
Capacități bune de planificare a itinerarului, cel mai optim și rapid luând în considerație punctele de destinație stabilite.
-
Abilități bune de conducere auto și de orientare.
-
Echilibrat, calm și rezistent la situații de stres.
Candidații trebuie să prezinte la etapa de selecție:
-
Cazier judiciar și contravențional privind accidentele rutiere.
-
Certificat medical pentru conducători auto, valabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 9 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă în telecomunicații (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Telecomunicații și Telemecanica, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Inginer/ă în telecomunicații
Responsabilități:
-
Administrarea sistemelor Windows XP/7/8/10.
-
Administrarea sistemelor SCADA.
-
Setarea echipamentelor de rețea (Cisco, MikroTik, TPLink).
-
Deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor MCDT.
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor MCDT aflate în gestiune.
-
Identificarea şi soluționarea incidentelor de funcționare a sistemelor transmisiuni de date și telemecanică.
-
Mentenanța rețea cabluri optice și de cupru.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii superioare în domeniul telecomunicații sau tehnologii informaționale.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 3 ani.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj.
-
Capacitatea de a lucra în echipă.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul: 14 000 lei
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Lăcătuș-electrician la repararea utilajului de distribuire a energiei electrice cat. III (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Mentenanță Stații, Grupul de exploatare a instalațiilor auxiliare, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59 recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Lăcătuș-electrician la repararea
utilajului de distribuire a energiei electrice cat. III
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de reparație curentă și planificare la întreținerea echipamentelor, dispozitivelor de distribuție 0,4kV, panourile serviciilor proprii, bateriile de acumulatoare,( ВАЗП, УКП, ШОТ), comutatoare de reglare a tensiunii sub sarcină (întreținere, verificare, reparare etc.)
-
Întocmirea proceselor verbale la reparare utilajului exploatat.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică;
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
-
Experiența în domeniul de efectuarea lucrărilor de rutină și mentenanță a rețelelor de 0,4kV va constitui un avantaj.
-
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10-07-2008.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office.
-
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Capacitatea de a lucra în echipă, punctualitate, responsabilitate, loialitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 10 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Lăcătuș-instalator tehnica sanitară (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului Reparații și Construcții (SRC), sucursala Centru, or. Vatra, str. Luceafărul, 13, tel. +373 (22) 30-93-59 recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Lăcătuș-instalator tehnica sanitară
Responsabilități:
-
Individual sau în componența formației SRC efectuează lucrări de întreținere, deservire și de reparație rețelelor de aprovizionare cu apa, canalizare și de încălzire Bazei Vatra și a stațiilor electrice RETÎ sucursala Centru.
Cerințele față de candidat:
-
Studii profesionale sau medii de specialitate – lăcătuș instalator tehnică sanitară.
-
Experiența de muncă în domeniu– 1 an.
-
Cunoștințe de bază în domeniul construcțiilor și lucrărilor de reparație.
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
-
Apt de muncă din punct de vedere fizic, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 12 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Pietrar-zidar (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului reparații și construcții (SRC), sucursala Centru, or. Vatra, str. Luceafărul, 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Pietrar-zidar/pietrăriță-zidăriță
Responsabilități:
-
Individual sau în componența formației SRC efectuează lucrări de deservire și de reparație a clădirilor, acoperișurilor, încăperilor, construcțiilor, pilonilor, suporturilor, învelișurilor sucursalei Centru.
Cerințele față de candidat:
-
Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul construcțiilor.
-
Experiența de muncă în domeniul construcțiilor – 3 ani.
-
Cunoștințe de bază în domeniul construcțiilor și lucrărilor de reparație.
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
-
Apt de muncă din punct de vedere fizic, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 12 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația or. Vatra, funcția presupune mobilitate teritorială.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la deservirea substației electrice și de rețea, categoria V (Orhei) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de Dispecer Orhei, Sucursala Centru, tel. +373 (22) 30-93-59, cu desfășurarea activității în cadrul SE Brânzenii Noi 110/35/10kV, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electromontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea, categoria V
Responsabilități:
-
Deservirea operativă a instalațiilor electrice prin:
-
dirijarea sigură, fiabilă şi economică a regimului de lucru al instalațiilor electrice ale stației, în conformitate cu instrucțiunile tehnologice, de post şi dispozițiile operative ale personalului operativ superior;
-
efectuarea inspectării vizuale a instalației primare şi secundare a stației, pozițiilor blocurilor şi ecliselor PRA în conformitate cu regimul de lucru a instalației;
-
efectuarea manevrelor operative la toate comutațiile cu instalațiile primare sau secundare ale stației, ce intră în zona deservirii conform funcției, efectuate după toate tipurile de blancuri de comutații, la comanda Dispecerului Sucursalei, Dispecerului Serviciului de dispecerat central ÎS „Moldelectrica” sau conducerea stației, atât şi comutațiile efectuate la lichidarea avariilor sau neregularităților instalațiilor stației.
-
Întocmirea și gestiunea corectă a documentației și înregistrărilor operative.
-
Pregătirea corectă a locului de lucru în conformitate cu Normele de securitate la exploatarea instalațiilor electrice.
-
Acționarea promptă în scopul identificării și lichidării regimurilor anormale/de avarie la stație, raportarea lor personalului operativ superior, conducerii SE şi sucursalei.
-
Acordarea primului ajutor medical în caz de accidente la locul de muncă şi aplicarea aptitudinile în caz de necesitate.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii profesionale sau medii speciale în domeniul electroenergeticii sau electrotehnicii.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 3 ani.
-
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
-
Calificarea deținută – Categoria V.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
-
Echilibru emoțional și rezistență la stres
-
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
-
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 13 900 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: SE Brînzenii Noi, s. Brînzenii Noi, r-l Telenești.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la deservirea substației electrice și de rețea, categoria IV (Căușeni) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de Dispecer Căușeni, Sucursala Centru, tel. +373 (22) 30-93-59, cu desfășurarea activității în cadrul SE Caplani 110/10-6kV, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea, categoria IV
Responsabilități:
-
Deservirea operativă a instalațiilor electrice prin:
-
dirijarea sigură, fiabilă şi economică a regimului de lucru al instalațiilor electrice ale stației, în conformitate cu instrucțiunile tehnologice, de post şi dispozițiile operative ale personalului operativ superior;
-
efectuarea inspectării vizuale a instalației primare şi secundare a stației, pozițiilor blocurilor şi ecliselor PRA în conformitate cu regimul de lucru a instalației;
-
efectuarea manevrelor operative la toate comutațiile cu instalațiile primare sau secundare ale stației, ce intră în zona deservirii conform funcției, efectuate după toate tipurile de blancuri de comutații, la comanda Dispecerului Sucursalei, Dispecerului Serviciului de dispecerat central ÎS „Moldelectrica” sau conducerea stației, atât şi comutațiile efectuate la lichidarea avariilor sau neregularităților instalațiilor stației.
-
Întocmirea și gestiunea corectă a documentației și înregistrărilor operative.
-
Pregătirea corectă a locului de lucru în conformitate cu Normele de securitate la exploatarea instalațiilor electrice.
-
Acționarea promptă în scopul identificării și lichidării regimurilor anormale/de avarie la stație, raportarea lor personalului operativ superior, conducerii SE şi sucursalei.
-
Acordarea primului ajutor medical în caz de accidente la locul de muncă şi aplicarea aptitudinile în caz de necesitate.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii profesionale sau medii speciale în domeniul electroenergeticii sau electrotehnicii.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani.
-
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
-
Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
-
Echilibru emoțional și rezistență la stres
-
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
-
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: SE Caplani, s. Căplani, r-l Ștefan Vodă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria III (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Mentenanță Stații, Sectorul încercări, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electromontatoare
la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria III
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de rutină, extraordinare și programate, la complexele și dispozitive de măsurare și control din dotare (întreținere, verificare, reparare etc.).
-
Efectuarea măsurărilor și încercărilor cu tensiune înaltă a utilajului electroenergetic a SE 35kV și mai sus, a mijloacelor de protecție de toate clasele de tensiune.
-
Întocmirea proceselor verbale la încercarea și măsurarea utilajelor și mijloacelor de protecție.
-
Efectuarea lucrărilor de rutină și mentenanță a rețelelor de 0,4kV la baza filialei.
-
Participarea la efectuarea măsurărilor specifice (DFR, FRE etc.) efectuate de SIPS.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electromecanică.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – minim 1 an, experiența în domeniul de efectuare a lucrărilor de rutină și mentenanță a rețelelor de 0,4kV-constituie un avantaj.
-
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
-
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitatea de a lucra în echipă.
-
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 10 700 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria VI (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Mentenanță Stații, Sectorul încercări, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator
la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria VI
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de rutină, extraordinare și programate, la complexele și dispozitive de măsurare și control din dotare (întreținere, verificare, reparare etc.).
-
Efectuarea măsurărilor și încercărilor cu tensiune înaltă a utilajului electroenergetic a SE 35kV și mai sus, a mijloacelor de protecție de toate clasele de tensiune.
-
Întocmirea proceselor verbale la încercarea și măsurarea utilajelor și mijloacelor de protecție.
-
Participarea la efectuarea măsurărilor specifice (DFR, FRE etc.) efectuate de SIPS.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electromecanică.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – minim 2 ani în domeniul încercărilor şi verificărilor a echipamentului electrotehnic.
-
Cunoştinţe tehnice privind instalaţiile şi echipamentele electroenergetice utilizate în RET.
-
Cunoaşterea normelor privind exploatarea, verificarea şi încercarea instalaţiilor din RET cu particularităţi specifice fiecărui tip de echipament.
-
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
-
Calificarea deținută – Categoria VI.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitatea de a lucra în echipă.
-
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 15 900 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă chimist/ă (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Mentenanță Stații, Sectorul încercări, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante temporare (până la 02.02.2027) de:
Inginer/ă chimist/ă
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de rutină, extraordinare și programate, la complexele și dispozitive de măsurare și control din dotare (întreținere, verificare, etc.)
-
Efectuarea măsurărilor și încercărilor cu tensiune înaltă a uleiurilor de transformator, preluare probelor de ulei de la SE 35kV și mai sus.
-
Întocmirea proceselor verbale la încercarea și măsurarea a uleiurilor.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii superioare tehnice în domeniu chimie: tehnologia chimică industrială, tehnologia chimică a produselor petroliere.
-
Cunoaşterea normelor privind exploatarea, verificarea şi încercarea instalaţiilor din RET cu particularități specifice fiecărui tip de echipament.
-
Cunoştinţe tehnice privind instalațiile şi echipamentele electroenergetice utilizate în RET.
-
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10-07-2008
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
-
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
-
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 14 000 lei.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electromontatoare utilaje electrice de dispecerat și teleautomatica cat.V (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Telecomunicații și Telemecanica, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electromontatoare
utilaje electrice de dispecerat și teleautomatica cat.V
Responsabilități:
-
Reparație si întreținerea echipamente semiconductoare;
-
Identificarea și depanarea echipamentelor deservite
-
Efectuarea de măsurători ale caracteristicilor electrice ale echipamentelor de dispecerat deservite si ale echipamentelor de telemecanica
-
Asamblarea circuitelor de testare pentru testarea si reglarea circuitelor teleautomate. Testarea și reglarea circuitelor de circuite teleautomate.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
-
Studii medii tehnice și/sau superioare în domeniul telecomunicații;
-
Experiență de muncă în domeniul energetic – 3 an
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD)) ;
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj.
-
Capacitatea de a lucra în echipă.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
-
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul: 13 500 lei
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
ЮФ ВВЭС
+ |
Electromontator/electomontatoare la deservirea substației electrice și de rețea, categoria IV (Comrat) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de Dispecer Comrat, Sucursala Sud, mun. Comrat, str. Lenin 56, tel. +373 (298) 2-40-64, cu desfășurarea activității în cadrul SE Leova 110/35/10 kV, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea, categoria IV
Responsabilități:
-
Deservirea operativă a instalațiilor electrice prin:
-
dirijarea sigură, fiabilă şi economică a regimului de lucru al instalațiilor electrice ale stației, în conformitate cu instrucțiunile tehnologice, de post şi dispozițiile operative ale personalului operativ superior;
-
efectuarea inspectării vizuale a instalației primare şi secundare a stației, pozițiilor blocurilor şi ecliselor PRA în conformitate cu regimul de lucru a instalației;
-
efectuarea manevrelor operative la toate comutațiile cu instalațiile primare sau secundare ale stației, ce intră în zona deservirii conform funcției, efectuate după toate tipurile de blancuri de comutații, la comanda Dispecerului Sucursalei, Dispecerului Serviciului de dispecerat central ÎS „Moldelectrica” sau conducerea stației, atât şi comutațiile efectuate la lichidarea avariilor sau neregularităților instalațiilor stației.
-
Întocmirea și gestiunea corectă a documentației și înregistrărilor operative.
-
Pregătirea corectă a locului de lucru în conformitate cu Normele de securitate la exploatarea instalațiilor electrice.
-
Acționarea promptă în scopul identificării și lichidării regimurilor anormale/de avarie la stație, raportarea lor personalului operativ superior, conducerii SE şi sucursalei.
-
Acordarea primului ajutor medical în caz de accidente la locul de muncă şi aplicarea aptitudinile în caz de necesitate.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii profesionale sau medii speciale în domeniul electroenergeticii sau electrotehnicii.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
Echilibru emoțional și rezistență la stres.
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Leova.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic categoria III (Comrat) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Protecție prin Relee şi Automatizări (SPRA), Sucursala Sud, mun. Comrat, str. Lenin 56, tel. +373 (298) 2-40-64, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic categoria III
Responsabilități:
-
Dezasamblarea, revizuirea, asamblarea, deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor montate pe panourile protecției prin relee de complexitate medie;
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor PRA aflate la SE 35-330kV.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: mun. Comrat.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Lăcătuș-electrician/ă la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat. IV (Vulcănești) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Substației Vulcănești 400 kV, or. Vulcănești, recrutăm personal pentru ocuparea funcției vacante de:
Lăcătuș-electrician/ă
la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat. IV
Responsabilități:
-
Citirea schemelor electrice a utilajelor și a protecțiilor prin relee, schemelor de conexiuni primare ale echipamentelor electrice ale substațiilor electrice.
-
Asigurarea lucrului inofensiv și stabil al utilajului conform documentației normativ-tehnice.
Cerințele față de candidat,
De calificare:
-
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
-
Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de măsurări tensiune și curent, relee, reostate, siguranțe, etc.). Citirea schemelor electrice a utilajelor și a protecțiilor prin relee.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute minim 1 an.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, MS Visio, AutoCAD, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
-
Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale:
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vulcănești, Posibile deplasări interne la substațiile sucursalei.
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
Ваше CV, с указанием в теме письма желаемой должности, просьба отправлять на e-mail: [email protected]
Последнее обновление: 14.08.2023