Lista funcţiilor vacante
Politica de cadre a Î.S.„Moldelectrica” se bazează pe principiile ce reies din principala sarcină a întreprinderii - de a asigura funcţionarea fiabilă a sistemului electroenergetic al Republicii Moldova prin conducerea eficientă şi operativă prin dispeceri.
Lista funcţiilor vacante cu descrierile cerinţelor faţă de candidaţi reflectă caracterul general în materie de resurse umane, dar ţinând cont de plus valoarea pe care o oferă profesioniştii unei întreprinderi precum Î.S. "Moldelectrica", administraţia întreprinderii, prin serviciul resurse umane va analiza TOATE CV-urile competitorilor pentru funcţiile vacante.
Vă încurajăm să aplicaţi pentru funcţia vacantă dorită cu încredere. Avem nevoie de Dumneavoastră.
Sediul central
+ |
Șef/ă Sector finanțare externă (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrulServiciului Planificare Economică, Sectorul finanțare externă, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Șef/ă Sector finanțare externă
Sarcinile postului:
- Asigură analiza și monitorizarea politicilor și strategiilor Uniunii Europene din domeniile energiei electrice și fondurilor europene.
- Asigură acordarea de asistență de specialitate în domeniul fondurilor europene pentru structurile competente ale Întreprinderii și/sau instituțiilor ierarhic superioare.
- Asigură analiza și monitorizarea politicilor și strategiilor instituțiilor financiare internaționale în domeniile creditării, cu impact asupra activității Întreprinderii.
- Elaborează, pe domeniile de competență, documentația necesară accesării fondurilor nerambursabile și a creditelor.
- Elaborează procedurile interne de inițiere și monitorizare a proiectelor finanțate din surse externe.
- Participă la întâlniri pe teme de specialitate cu specialiști din Întreprindere şi/sau din afara acesteia.
- Întocmește materiale şi analize din domeniul propriu de activitate solicitate de conducerea Întreprinderii și/sau structurile finanțatoare.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
- Studii universitare de licență,salutabil studii universitare de master, în domeniul juridic, economic, energetic, administrare afaceri sau finanțe.
- Studii complementare (cursuri/programe de perfecționare profesională şi/sau de specializare profesională): Curs de Manager de Proiect.
- Experiență activitate în cadrul instituțiilor financiare internaționale sau experiență în calitate de manager de proiect minim, sau experiență demonstrată de interacțiune cu instituțiile internaționale – minim 2 ani.
- Lipsa conflictelor de interese (în conformitate cu Programul de conformitate aprobat în cadrul întreprinderii și publicat pe site-ul www.moldelectrica.md).
- Cunoașterea a cel puțin 2 limbi de circulație internațională (dintre care una de limbă engleză, nivel minim B1-certificat corespunzător).
- Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel)plus aplicații soft de specialitate.
- Disponibilitatea pentru deplasări interne și externe.
generale:
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
- Atenție la detalii și abilități analitice.
- Abilități de organizare și lucru în echipă.
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
orientare spre sarcină și valoare spirit de inițiativă, onestitate.
Ce trebuie să cunoașteți:
- Legislația, politicile, strategiile Uniunii Europene în domeniile energetic și fonduri europene.
- Politicile şi procedurile instituțiilor financiare internaționale în domeniul creditării.
- Planurile și programele întreprinderii în domeniul investițiilor – în limita publicațiilor oficiale.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii.
- Salariu competitiv.
- Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Activitate de birou, cu posibile deplasări interne și externe
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format european completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
+ |
Inginer/ă coordonator în industrie și producție (mun. Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Infrastructuri Critice, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă coordonator în industrie și producție
Principalele responsabilități ale postului:
- Asigurarea fiabilității și testarea sistemelor electronice și de comunicații ale întreprinderii.
- Asigurarea managementului și auditarea securității sistemelor informaționale și de comunicații ale întreprinderii.
- Elaborarea și implementarea politicilor și strategiilor de dezvoltare în electronică și comunicații.
Cerințe față de candidați:
de calificare
- Studii superioare de licență sau master în domeniul tehnologiilor informaționale, sisteme opto-electonice și/sau comunicații electronice, securitatea sistemelor electronice și de telecomunicații sau în domenii similare.
- Cunoștințe în domeniul securității informaționale.
- Experiență în domeniul studiilor solicitate de minim 2 ani
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel B2 certificat).
generale
- Cunoștințe ale programelor și sistemelor PC specifice funcției.
- Lipsa antecedentelor penale (!!! Persoanele admise la probele de evaluare vor prezenta cazierul judiciar).
- Disponibilitate pentru deplasări interne și externe.
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
- Abilități organizatorice și de comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii (cu perioadă de probă până la obținerea accesului la informația catalogată drept secret de stat, dar nu mai mult de 6 luni).
- Salariu competitiv.
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Administrator de sistem de tehnologie a informației (mun. Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul ServiciuluiTehnologii Informațional, Centrul de Administrare Sistem, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Administrator de sistem de tehnologie a informației
Principalele responsabilități ale postului:
- Participarea la dezvoltarea sistemelor electronice și de comunicații ale întreprinderii.
- Administrarea sistemelor Windows 7/8/10.
- Administrarea sistemelor Windows Server 2003, 2008, 2012 (Active Directory, DNS, DFS etc.).
- Administrarea sistemelor *UNIX*.
- Montarea și deservirea serverilor și calculatoarelor personale.
- Setarea echipamentelor de rețea (Fortigate, Cisco, MikroTik, TPLink).
Cerințe fată de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologii informaționale.
- Experiență de muncă în domeniultehnologii informaționale – 3 ani.
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
- Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii.
- Salariu competitiv.
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă metrolog/ă (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Metrologie, Grupul reparații mijloace de măsurare, locația mun. Chișinău, str. Ciocana 8, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă metrolog/ă
Principalele responsabilități ale postului:
-
Efectuarea lucrărilor de reparație a mijloacelor de măsurare electromagnetice, electronice și radiotehnice;
-
Efectuarea lucrărilor de monitorizare, testare și mentenanță preventivă pentru a evita defecțiunile ulterioare ale echipamentelor.
-
Diagnosticarea precisă și detaliată a defecțiunilor în echipamentele electronice.
-
Repararea și înlocuirea componentelor defecte conform standardelor și procedurilor stabilite.
-
Asigurarea că echipamentele sunt conform cerințelor de siguranță și reglementări legale.
-
Testarea și verificarea echipamentelor reparate.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare, tehnice.
-
Cunoașterea schemelor și înțelegerea funcționării circuitelor și dispozitivelor electronice atât moderne cât și din perioada sovietică .
-
Cunoașterea tehnologiilor și deținerea aptitudinilor de reparație a mijloacelor de măsurare din domeniul mărimilor electromagnetice și radiotehnice.
-
Cunoștințe solide în diagnoza și remedierea defecțiunilor electronice.
-
Apt din punct de vedere medical pentru muncă.
generale:
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor solicitate – constituie un avantaj.
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza – constituie un avantaj.
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office) și aplicațiilor software specializate.
-
Stabilitate emoțională, abilități de lucru în echipă dar și desinestătător.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, onestitate.•
-
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu motivant.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
-
Oportunități de învățare, dezvoltare profesională și promovare.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
PSIHOLOG/PSIHOLOGĂ (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului personal, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
PSIHOLOG/PSIHOLOGĂ
Principalele responsabilități ale postului:
-
Realizarea evaluării psihologică a personalului la angajare/planificată/la schimbarea activității angajatului, utilizând tehnologiile socio-psihologice și metodele de psihodiagnostic.
-
Organizarea și desfășurarea cercetării sociologice cu scop de evaluare funcțională a grupurilor și elaborarea recomandărilor în vederea îmbunătățirii eficienței funcționării acestora.
-
Respectarea Codul deontologic al profesiei de psiholog.
-
Respectarea legislației în vigoare privind activitatea de evaluare și psihodiagnostic.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii
Superioare – licențiat în psihologie
postuniversitare – Psihologia muncii și organizațională/Psihodiagnostic.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor solicitate va constitui un avantaj.
-
Cunoștințe în domeniul psihologiei muncii, organizaționale și sociale.
-
Posedarea instrumentelor de psihodiagnostic și evaluare validate științific.
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, în specia: Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj.
-
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Capacitate de observație și analiză comportamentală.
-
Abilități de lucru eficient în echipă.
-
Receptivitate la idei noi și tendință spre perfecționare profesională.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu motivant.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă în industrie și producție (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Management Tehnic (SMT), locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă în industrie și producție
Principalele responsabilități ale postului:
-
Efectuarea calculului limitelor lunare şi anuale de consum a energiei electrice, energiei termice, gazului natural şi apei pentru necesități gospodărești a bazelor Sucursalelor, GOD-urilor, sectoarelor SE și LEA cu personal de deservire şi/sau deserviciu, etc.
-
Evidența respectării limitelor cumulative a serviciilor comunale pe perioade de raportare.
-
Organizarea colectării și recepționarea lunară a rapoartelor Sucursalelor la serviciile comunale, pregătirea rapoartelor centralizatoare și cumulative pentru perioade de raportare la întreprindere. Prezentarea în termen a rapoartelor centralizatoare și cumulative pentru perioadele de raportare la serviciile comunale pe întreprindere;
-
Elaborarea calculului limitelor anuale de utilizare şi evacuare a apelor şi coordonarea lor cu Agenţia „Apele Moldovei”.
-
Trimestrial îndeplinirea calculului plăţii impozitului în bugetul de stat, pentru apa dobândită din sondele arteziene şi fântânile proprii, cu utilizarea instalațiilor tehnice.
-
Prezentarea în termen a calcului plății impozitului pentru apă la contabilitatea centrală.
-
Participarea la pregătirea documentelor şi materialelor informative despre lucrările de investiții și mentenanță, precum și starea rețelelor electrice în perioada toamnă-iarnă.
-
Participarea (după caz) în cadrul comisiei de verificare a pregătirii Sucursalelor RETÎ către funcționare în perioada toamnă-iarnă.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare de licență în Energetică și Electrotehnică.
-
Experiență de muncă în posturi similare (conform cerințelor postului) va constitui un avantaj.
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, în specia: Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj
generale:
-
Abilități de lucru în echipă.
-
Receptivitate la idei noi și tendință spre perfecționare profesională.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu motivant.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
SPECIALIST/Ă PROTOCOL ȘI CEREMONIAL (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului secretariat si protocol, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
SPECIALIST/Ă PROTOCOL ȘI CEREMONIAL
Principalele responsabilități ale postului:
-
Inițierea, organizarea, coordonarea, monitorizarea și evaluarea formelor și practicilor de ceremonial la diferite niveluri și cu diferite ocazii.
-
Organizarea evenimentelor festive din numele ÎS „Moldelectrica”.
-
Asigurarea închirierii încăperilor sau aranjarea spațiilor întreprinderii.
-
Asigurarea contractării serviciilor specifice evenimentului (traducere sincronă, utilaj de conferință, catering, prânzuri, cine, excursii, etc.)
-
Asigurarea deplasărilor pentru personalul întreprinderii, comanda de bilete de avion, autocar, etc.. Bronarea locurilor de cazare, procurarea bilelor la expoziții, târguri, etc.. Coordonarea agendei evenimentelor cu organizatorii.
-
Multiplicarea și distribuirea materialelor, amenajarea încăperilor, ghidarea personalul tehnic, asigurarea curățeniei post-eveniment.
-
Pregătirea ordinilor de organizare, raportarea evenimentele și perfectarea altor documente necesare raportării financiare pentru Contabilitatea centrală.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare economice, limbi străine, relații externe, drept internațional.
-
Experiență de muncă în domeniul în domeniul relațiilor externe/protocol-1 an.
-
Cunoașterea instrumentelor eficiente de comunicare, cu reprezentanți diplomatici, oameni de afaceri şi reprezentanți ai unor culturi străine.
-
Capacitatea de a organiza evenimente care implică un anumit nivel de protocol şi/sau ceremonial, cu determinarea elementelor de etichetă potrivite condițiilor date.
-
Capacitatea de a identifica abordarea potrivită în circumstanțe în care protocolul îi depășește (corectarea erorilor şi managementul crizei).
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, în specia: Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna, engleza (minim B2), rusa (minim B 2).
-
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Cunoașterea eticii și etichetei protocolare.
-
Rezistență la stres, abilități de lucru eficient în echipă.
-
Punctualitate și receptivitate.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu motivant.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
SPECIALIST/Ă SERVICIUL PERSONAL (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Personal, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
SPECIALIST/Ă SERVICIUL PERSONAL
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea procesului de gestiune a personalului:
-
elaborarea proiectelor de ordine cu privire la angajarea, modificarea, suspendarea, încetarea raporturilor de muncă,
-
elaborarea proiectelor de ordine și evidența tuturor tipurilor de concedii oferite personalului,
-
întocmirea, actualizarea și evidența dosarelor personale și fișa MR-2,
-
completarea şi înregistrarea certificatelor medicale prezentate de angajații întreprinderii,
-
perfectarea certificatelor/adeverințelor de confirmare a locului și vechimii în muncă,
-
alte activități ce țin de procesul de gestiune a personalului.
-
Completarea bazei de date privind evidența personalului în programa UNA;
-
Întocmirea planul anual de concedii ale angajaților;
-
Întocmirea şi transmiterea în arhivă a actelor ce ţin de evidența personalului din gestiune;
-
Participarea la elaborarea, revizuirea și implementarea politicilor, procedurilor, instrucțiunilor și proceselor de lucru în domeniul resurselor umane
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare de licență - Managementul Resurselor Umane (MRU) sau științe socio-umane cu cursuri de lungă durată în domeniul managementului resurselor umane.
-
Experiență de muncă în domeniul aferent funcției - 3 ani.
-
Cunoașterea temeinică a legislației muncii și proceselor de gestiune a personalului.
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office).
-
Cunoașterea limbilor: româna, rusa (minim B 2).
-
Cunoașterea softului Universal Accounting (UNA.md) – constituie un avantaj.
-
Abilități de planificare, organizare, comunicare, relaționare, aplanare a conflictelor.
-
Capacitate de observație și analiză comportamentală.
-
Rezistență la stres, abilități de lucru eficient în echipă.
-
Responsabilitate, obiectivitate, punctualitate și receptivitate la schimbare.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu motivant.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției până la data de 12.03.2024.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Contabil șef-adjunct/Contabilă șefă adjunctă (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Contabilității centrale, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Contabil șef-adjunct/Contabilă șefă adjunctă
Sarcinile postului:
-
Evidența contabilă a capitalului propriu, veniturilor, creanțelor, cheltuielilor.
-
Evidența contabilă a conturilor: extra bilanțiere, rezultatul financiar total anual, profit nerepartizat al anilor precedenți.
-
Întocmirea și prezentarea lunară/trimestrială/anuală:
-
Raport statistic forma 5-CI,
-
Rapoartele Agenția Națională de Reglementare în Energetică,
-
Raportul de profit și pierderi,
-
Bilanțul contabil,
-
Situații financiare conform SIRF.
Responsabilități:
-
Elaborarea balanței de verificare.
-
Închiderea conturilor de gestiune.
-
Nedivulgarea secretului comercial și a informațiilor primite în legătură cu îndeplinirea obligațiilor de serviciu.
-
Veridicitatea și termenii de prezentare a rapoartelor și dărilor de seamă.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare în contabilitate sau finanțe.
-
Experiență de muncă în poziție similara 5 ani, experiența de muncă în sistemul energetic - va constitui un avantaj.
-
Cunoașterea softurilor specializate de evidentă contabilă (UNA) constituie un avantaj.
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj.
-
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
-
Atenție la detalii și abilități analitice.
-
Abilități de organizare și lucru în echipă.
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce trebuie să cunoașteți:
-
Standardele Naționale de Contabilitate.
-
Standardele Internaționale de Raportare Financiară.
-
Legislația Fiscală a RM.
-
Legea contabilității și raportării financiare.
-
Hotărâri, Dispoziții, Ordine ale organelor superioare.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu competitiv, de la 20 000 lei.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Activitate de birou (sediul în centrul mun. Chișinău).
-
Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format european completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
+ |
Inginer/ă (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului construcții și cadastru, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă
în organizarea lucrărilor de exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor
Principalele responsabilități ale postului:
-
Participarea la activități de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
-
Efectuarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii;
-
Participarea la supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații ale întreprinderii;
-
Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
-
Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor prestate.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile);
-
Experiență profesională: constituie un avantaj;
-
Cunoașterea programelor MS Office, ArhiCad, AutoCad și WinSmeta;
generale:
-
Cunoștințe în operarea suitei MS Office;
-
Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul construcțiilor;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Disponibilitate pentru deplasări în țară și peste hotare;
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Locația: mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Șef/ă laborator (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Centrului de Instruire, Laboratorul rețelele electrice (rețelele de distribuție, substații, izolația și protecția contra supratensiunilor, linii de tensiune înaltă), sediul central, locația Centrului de Instruire mun. Chișinău, str. V. Lupu 18, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Șef/ă laborator
-
Participă la desfășurarea muncii didactice și instructiv-metodice în Centrul de Instruire și la ridicarea nivelului acesteia;
-
Asigură îndeplinirea planurilor și programelor de studii;
-
Participă la elaborarea și coordonarea programelor de pregătire și perfecționare profesională, precum și pregătește propuneri pentru perfecționarea lor în procesul de instruire;
-
Participă la pregătirea și desfășurarea instruirii teoretice și practice de curs a muncitorilor și personalului tehnico-ingineresc;
-
Asigură respectarea procesului de instruire a cursanților în conformitate cu legislația Republicii Moldova, regulamentul intern și orarele lecțiilor;
-
Asigură îndeplinirea politicilor în domeniul sistemului de management al calității ca parte a îndeplinirii obligațiilor sale de serviciu.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare tehnice cu modulul psihopedagogic care oferă posibilitatea de a presta servicii didactice;
-
Experiență în domeniul studiilor : minim 2 ani, în domeniul didactic minim 1 an;
-
Grupa de securitate energetică – minim IV;
-
Cunoașterea limbii române - avansat, rusă – avansat, limbii engleze - nivel B1 certificat.
generale:
-
Cunoștințe în operarea suitei MS Office;
-
Abilități de planificare și multitasking;
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare;
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
-
Locația: mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 18;
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă,.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Nord-Vest
+ |
Dispecer/ă rețea electrică de transport ( or. Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Operativ de dispecer sucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30,recrutăm personal pentru ocuparea postului de:
Dispecer/ă rețea electrică de transport
Responsabilități:
- Organizarea lucrărilor pentru prevenirea și lichidarea avariilor și a altor încălcări în lucrul utilajului electrotehnic.
- Exploatarea inofensivă, stabilă și economă a rețelelor electrice a filialei.
- Organizarea lucrărilor de retragere în reparație, deservire tehnică și introducerea în lucru.
- Cunoașterea la perfecție a utilajelor și liniilor electrice aeriene și schemele sistemului energetic al Republicii Moldova și a sucursalei.
Cerințele față de candidat:
- Studii superioare de licență în domeniul electroenergetic sau electrotehnic.
- Experiență de muncăîn domeniul studiilor deținute – minim 3 ani.
- Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj.
- Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică), cunoștințe de operare a sistemului SCADA.
- Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
- Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
- Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
- Salariu competitiv.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Program de lucru complet: 8 ore pe zi, posibil lucru în ture.
- Locația: or. Dondușeni.
- Oportunități de creștere profesională.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer sisteme electrice (or. Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Operativ de dispecer sucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30,recrutăm personal pentru ocuparea postului de:
Inginer sisteme electrice
Principalele responsabilități ale postului:
- Întocmirea si aprobarea graficului anual, lunar de retragere a echipamentelor pentru repararea stațiilor electrice, liniilor electrice, dispozitivelor de protecție prin relee și telecomunicații.
- Efectuarea analizei sistematice a regimurilor electrice a sistemului energetic al Moldovei în scopul verificării respectării cerințelor instrucțiunilor de regim, precum și în scopul depistării și lichidării defectelor, locațiilor problematice, pierderilor tehnologice de energie electrică și elaborării indicațiilor de regim, sau corectării instrucțiunilor de producere.
Cerințe fată de candidați:
- Studii superioare în domeniul energetic complete.
- Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani (experiența de muncă în domeniul energetic constituie avantaj).
- Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD)).
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
- Cunoașterea legislației din domeniul energetic și a reglementărilor Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei - ANRE;
- Capacitatea de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații;
Ce îți oferim:
- Salariu competitiv.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Program de lucru complet: 8 ore pe zi, posibil lucru în ture.
- Locația: or. Dondușeni.
- Oportunități de creștere profesională.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Maistru în construcții (or. Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorul de Reparații și Construcțiisucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30,recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Maistru în construcții
Responsabilități:
- Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor și a teritoriului prin organizarea înfăptuirii reparațiilor planificate de preîntâmpinare şi a acțiunilor de profilaxie.
- Citirea documentației de proiect și deviz.
- Adoptarea și coordonarea deciziilor oportune despre măsurile de întreprins pentru înlăturarea defectelor şi deteriorărilor precum şi menținerea în stare fiabilă a clădirilor.
- Organizarea efectuării lucrărilor de reparație curentă şi capitală a clădirilor.
- Elaborarea planurilor lunare și anuale de întreținere și reparații a clădirilor și construcțiilor.
- Îndeplinirea actelor în regie proprie..
- Documentarea rezultatelor controlului lucrărilor efectuate în construcție;
- Îndeplinirea normelor de protecție a muncii şi a normelor de prevenire şi înlăturare a incendiilor la efectuarea lucrărilor de reparație şi construcție.
Cerințele față de candidat:
De calificare
- Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile).
- Experiență minimă de 2 ani în domeniul construcțiilor.
- Cunoașterea documentelor tehnice normative în energetică, standardelor de stat (ГОСТ) în RM.
- Cunoașterea documentelor tehnice normative în construcții și aplicarea lor în practică.
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office, ArhiCad și WinSmeta.
- Deținerea certificatului de responsabil tehnic sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională-constituie un avantaj.
Generale
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj).
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
- Disponibilitatea pentru deplasări interne, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
- Salariu competitiv.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Program de lucru complet: 8 ore pe zi, posibil lucru în ture.
- Locația: or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30,
- O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională.
- Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electromontatoare la deservirea substației electrice Călărășeuca 110/10 kV (s. Călărășeuca) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de dispecer Dondușeni, sucursala Nord-Vest, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Electromontator/electromontatoare
la deservirea substației electrice Călărășeuca 110/10 kV
Responsabilități:
- Deservirea tehnică a utilajului electrotehnic conform DNT și a instrucțiunilor de exploatare.
- Pregătirea la timp a locurilor de muncă pentru personalul serviciilor sucursalei.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
- Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul electrotehnic.
- Experiența de muncă în domeniul electrotehnic constituie un avantaj.
- Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de forță, de măsurări, separatoare, întreruptoare, siguranțe, etc.) și efectuarea impecabilă a manevrelor operative cu utilajul.
- Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
- Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
- Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică).
- Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
- Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
- Salariu competitiv;
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Locația s. Călărășeuca.
- Program de lucru complet: 8 ore pe zi, posibil lucru în ture.
- Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electromontatoare la deservirea substației electrice și de rețea Oclanda 110/10 kV (or. Soroca) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de dispecer Soroca, sucursala Nord-Vest, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Electromontator/electromontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea Oclanda 110/10 kV
Responsabilități:
- Deservirea tehnică a utilajului electrotehnic conform DNT și a instrucțiunilor de exploatare.
- Pregătirea la timp a locurilor de muncă pentru personalul serviciilor sucursalei.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
- Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul electrotehnic.
- Experiența de muncă în domeniul electrotehnic constituie un avantaj.
- Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de forță, de măsurări, separatoare, întreruptoare, siguranțe, etc.) și efectuarea impecabilă a manevrelor operative cu utilajul.
- Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale
- Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
- Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică).
- Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
- Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
- Salariu competitiv;
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Locația s. Oclanda.
- Program de lucru complet: 8 ore pe zi, posibil lucru în ture.
- Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Nord
+ |
Electromontator/electomontatoare la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic (categoria III) (mun.Bălţi) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Protecție prin Relee şi Automatizări (SPRA), Sucursala Nord, locația mun.Bălţi, str.Ştefan cel Mare 180, tel. (231) 5-37-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic (categoria III)
Responsabilități:
- Dezasamblarea, revizuirea, asamblarea, deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor montate pe panourile protecției prin relee de complexitate medie;
- Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor PRA aflate la SE 35-330kV.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
- Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
- Experiență de muncăîn domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
- Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
- Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
- Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
- Capacitatea de a lucra în echipă. Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
- Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
- Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
- Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
- Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
- Salariu competitiv.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
- Locația: mun. Bălți.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Centru
+ |
Conducător transport rutier de persoane și mărfuri (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului mecanizare și transport, Sucursala Centru, locația or. Vatra, str. Luceafărul, 13, recrutăm:
Conducător transport rutier de persoane și mărfuri
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea transportului de mărfuri și persoane conform itinerarului prestabilit.
-
Efectuarea operațiunilor de întreținere prevăzute de cartea tehnică și a normelor de întreținere auto.
-
Efectuarea reparațiilor tehnice minore.
-
Participarea la procedura de planificare a itinerarului deplasării.
Cerințe fată de candidați:
-
Permis de conducere auto valabil pentru categoria B și C.
-
Experiență de minim 1 an în post de conducător auto.
-
Cunoștințe despre construcția generală a automobilului, destinația, principiu de lucru şi deservirea agregatelor, mecanismelor şi a dispozitivelor auto.
-
Capacități bune de planificare a itinerarului, cel mai optim și rapid luând în considerație punctele de destinație stabilite.
-
Abilități bune de conducere auto și de orientare.
-
Echilibrat, calm și rezistent la situații de stres.
Candidații trebuie să prezinte la etapa de selecție:
-
Cazier judiciar și contravențional privind accidentele rutiere.
-
Certificat medical pentru conducători auto, valabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu competitiv.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic, categoria III (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Protecție prin Relee şi Automatizări (SPRA), Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic, categoria III
Responsabilități:
-
Dezasamblarea, revizuirea, asamblarea, deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor montate pe panourile protecției prin relee de complexitate medie;
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor PRA aflate la SE 35-330kV.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la deservirea substației electrice și de rețea, categoria V (Strășeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Substația 330kV Strășeni, Sucursala Centru, locația, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea, categoria V
Responsabilități:
-
Dirijarea sigură, fiabilă şi economică a regimului de lucru al instalațiilor electrice ale stației, în conformitate cu instrucțiunile tehnologice, de post şi dispozițiile operative ale personalului operativ superior.
-
Efectuarea inspectării vizuale a instalației primare şi secundare a stației, pozițiilor blocurilor şi ecliselor PRA în conformitate cu regimul de lucru a instalației.
-
Efectuarea manevrelor operative la toate comutațiile cu instalațiile primare sau secundare ale stației, ce intră în zona deservirii conform funcției, efectuate după toate tipurile de blancuri de comutații, la comanda Dispecerului Sucursalei, Dispecerului Serviciului de dispecerat central ÎS „Moldelectrica” sau conducerea stației, atât şi comutațiile efectuate la lichidarea avariilor sau neregularităților instalațiilor stației.
-
Conducerea corectă a documentației operative.
-
Pregătirea corectă a locului de lucru în conformitate cu Normele de securitate la exploatarea instalațiilor electrice.
-
Acționarea la timp şi aplicarea măsurilor la apariția regimurilor de avarie la stație, raportarea lor personalului operativ superior şi conducerii SE şi sucursalei.
-
Acordarea primului ajutor medical în caz de accidente la locul de muncă şi aplicarea aptitudinile în caz de necesitate.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii profesionale sau medii speciale în domeniul electroenergeticii sau electrotehnicii.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria V.
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
Echilibru emoțional și rezistență la stres
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: lucrul în schimburi
-
Locația: Susbstația 330 kV Strășeni.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă în telecomunicații (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Telecomunicații și Telemecanica, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Inginer/ă în telecomunicații
Responsabilități:
-
Administrarea sistemelor Windows XP/7/8/10.
-
Administrarea sistemelor SCADA.
-
Setarea echipamentelor de rețea (Cisco, MikroTik, TPLink).
-
Deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor MCDT.
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor MCDT aflate în gestiune.
-
Identificarea şi soluționarea incidentelor de funcționare a sistemelor transmisiuni de date și telemecanică.
-
Mentenanța rețea cabluri optice și de cupru.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii superioare în domeniul telecomunicații sau tehnologii informaționale.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 3 ani.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare, engleza-constituie un avantaj.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Lăcătuș-electrician la repararea utilajului de distribuire a energiei electrice cat. III (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Mentenanță Stații, Grupul de exploatare a instalațiilor auxiliare, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Lăcătuș-electrician la repararea
utilajului de distribuire a energiei electrice cat. III
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de reparație curentă și planificare la întreținerea echipamentelor, dispozitivelor de distribuție 0,4kV, panourile serviciilor proprii, bateriile de acumulatoare,( ВАЗП, УКП, ШОТ), comutatoare de reglare a tensiunii sub sarcină (întreținere, verificare, reparare etc.)
-
Întocmirea proceselor verbale la reparare utilajului exploatat.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică;
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
Experiența în domeniul de efectuarea lucrărilor de rutină și mentenanță a rețelelor de 0,4kV va constitui un avantaj.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10-07-2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office.
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Capacitatea de a lucra în echipă, punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Lăcătuș-instalator tehnica sanitară (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului Reparații și Construcții (SRC), sucursala Centru, or. Vatra, str. Luceafărul, 13, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Lăcătuș-instalator tehnica sanitară
Responsabilități:
-
Individual sau în componența formației SRC efectuează lucrări de întreținere, deservire și de reparație rețelelor de aprovizionare cu apa, canalizare și de încălzire Bazei Vatra și a stațiilor electrice RETÎ sucursala Centru.
Cerințele față de candidat:
Studii profesionale sau medii de specialitate – lăcătuș.
Experiența de muncă în domeniu– 1 an.
Cunoștințe de bază în domeniul construcțiilor și lucrărilor de reparație.
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
Apt de muncă din punct de vedere fizic, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Locația or. Vatra, funcția presupune mobilitate teritorială.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Pietrar-zidar (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului reparații și construcții (SRC), sucursala Centru, or. Vatra, str. Luceafărul, 13, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Pietrar-zidar
Responsabilități:
-
Individual sau în componența formației SRC efectuează lucrări de deservire și de reparație a clădirilor, acoperișurilor, încăperilor, construcțiilor, pilonilor, suporturilor, învelișurilor sucursalei Centru.
Cerințele față de candidat:
Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul construcțiilor.
Experiența de muncă în domeniul construcțiilor – 3 ani.
Cunoștințe de bază în domeniul construcțiilor și lucrărilor de reparație.
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
Apt de muncă din punct de vedere fizic, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv;
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Locația or. Vatra, funcția presupune mobilitate teritorială.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Șef Serviciu Protecție prin Relee și Automatizări (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Protecție prin Relee și Automatizări (SPRA), Sucursala Centru, locația or. Vatra, str. Luceafărul, 13, recrutăm:
Șef Serviciu Protecție prin Relee și Automatizări
Principalele responsabilități ale postului:
-
Organizarea și coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
-
-
-
-
Planificarea și distribuirea eficientă a volumelor de lucru între angajații serviciului;
-
Implicarea activă în procesul de dezvoltare profesională și ridicării calificării personalului aflat în subordine.
-
Organizarea managementului tehnic la exploatarea complexelor de protecții prin relee, automatici electrice de sistem și locale la stațiile electrice ale sucursalei.
-
Asigurarea îndeplinirii funcțiilor și responsabilităților care îi sunt atribuite serviciului conform regulamentului despre serviciul PRA a sucursalei.
-
Lucrul cu actele oficiale, întreținerea documentației tehnice pentru funcționarea SPRA conform regulilor de documentare.
-
Elaborarea măsurilor pentru îmbunătățirea fiabilității a DPRA.
-
Organizarea lucrărilor de ajustare, primire în exploatare și deservire tehnică curentă a DPRA, inclusiv cele pe bază de microprocesor.
-
-
-
Cerințe fată de candidați:
De calificare:
-
Studii superioare în domeniul energetic.
-
Experiență profesională în funcția de șef adjunct sau inginer coordonator în serviciile PRA de minim 5 ani.
-
Cunoștințe de operare PC. (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică, proiectarea asistată de calculator (CAD, Visio)).
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
Generale:
-
Abilități organizatorice și de management al echipei.
-
Abilități de planificare și multitasking.
-
Capacități de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informații.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
-
Deținerea permisului de conducere cat. B și abilitățile de conducere reprezintă avantaj.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu competitiv.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la deservirea substației electrice și de rețea, categoria V (Orhei) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de Dispecer Orhei, Sucursala Centru, cu desfășurarea activității în cadrul SE Brânzenii Noi 110/35/10kV, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea, categoria V
Responsabilități:
-
Deservirea operativă a instalațiilor electrice prin:
-
dirijarea sigură, fiabilă şi economică a regimului de lucru al instalațiilor electrice ale stației, în conformitate cu instrucțiunile tehnologice, de post şi dispozițiile operative ale personalului operativ superior;
-
efectuarea inspectării vizuale a instalației primare şi secundare a stației, pozițiilor blocurilor şi ecliselor PRA în conformitate cu regimul de lucru a instalației;
-
efectuarea manevrelor operative la toate comutațiile cu instalațiile primare sau secundare ale stației, ce intră în zona deservirii conform funcției, efectuate după toate tipurile de blancuri de comutații, la comanda Dispecerului Sucursalei, Dispecerului Serviciului de dispecerat central ÎS „Moldelectrica” sau conducerea stației, atât şi comutațiile efectuate la lichidarea avariilor sau neregularităților instalațiilor stației.
-
Întocmirea și gestiunea corectă a documentației și înregistrărilor operative.
-
Pregătirea corectă a locului de lucru în conformitate cu Normele de securitate la exploatarea instalațiilor electrice.
-
Acționarea promptă în scopul identificării și lichidării regimurilor anormale/de avarie la stație, raportarea lor personalului operativ superior, conducerii SE şi sucursalei.
-
Acordarea primului ajutor medical în caz de accidente la locul de muncă şi aplicarea aptitudinile în caz de necesitate.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii profesionale sau medii speciale în domeniul electroenergeticii sau electrotehnicii.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 3 ani.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Calificarea deținută – Categoria V.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
Echilibru emoțional și rezistență la stres
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la deservirea substației electrice și de rețea, categoria IV (Căușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de Dispecer Căușeni, Sucursala Centru, cu desfășurarea activității în cadrul SE Caplani 110/10-6kV, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la deservirea substației electrice și de rețea, categoria IV
Responsabilități:
-
Deservirea operativă a instalațiilor electrice prin:
-
dirijarea sigură, fiabilă şi economică a regimului de lucru al instalațiilor electrice ale stației, în conformitate cu instrucțiunile tehnologice, de post şi dispozițiile operative ale personalului operativ superior;
-
efectuarea inspectării vizuale a instalației primare şi secundare a stației, pozițiilor blocurilor şi ecliselor PRA în conformitate cu regimul de lucru a instalației;
-
efectuarea manevrelor operative la toate comutațiile cu instalațiile primare sau secundare ale stației, ce intră în zona deservirii conform funcției, efectuate după toate tipurile de blancuri de comutații, la comanda Dispecerului Sucursalei, Dispecerului Serviciului de dispecerat central ÎS „Moldelectrica” sau conducerea stației, atât şi comutațiile efectuate la lichidarea avariilor sau neregularităților instalațiilor stației.
-
Întocmirea și gestiunea corectă a documentației și înregistrărilor operative.
-
Pregătirea corectă a locului de lucru în conformitate cu Normele de securitate la exploatarea instalațiilor electrice.
-
Acționarea promptă în scopul identificării și lichidării regimurilor anormale/de avarie la stație, raportarea lor personalului operativ superior, conducerii SE şi sucursalei.
-
Acordarea primului ajutor medical în caz de accidente la locul de muncă şi aplicarea aptitudinile în caz de necesitate.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii profesionale sau medii speciale în domeniul electroenergeticii sau electrotehnicii.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
Echilibru emoțional și rezistență la stres
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Tehnician/ă în repararea și întreținerea clădirilor (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului de Reparații și Construcții, Sucursala Centru, tel: +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Tehnician/ă în repararea și întreținerea clădirilor
Responsabilități:
-
Organizarea și dirijarea lucrărilor inofensive la șantierul de construcții.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate în domeniul construcțiilor: inginer în exploatarea clădirilor, maistru în construcții, tehnician în construcții, diriginte de șantier, responsabil tehnic în construcții).
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 3 ani.
Deținerea sau instruirea, atestare și obținerea Permisului în domeniu de desfășurare a activităților de:
-
exploatarea inofensivă а mасаrаlеlоr;
-
exploatare inofensivă a instalațiilor de ridicat-turlelor;
-
exploatare inofensivă a instalațiilor electrice la nivelul gr. II de securitate electrică;
Deținerea sau instruirea și atestarea în domeniul Securității și Sănătății Muncii în construcții (NCN A.08.02-2014).
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
Echilibru emoțional și rezistență la stres
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația or. Vatra, funcția presupune mobilitate teritorială.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria III (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Mentenanță Stații, Sectorul încercări, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria III
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de rutină, extraordinare și programate, la complexele și dispozitive de măsurare și control din dotare (întreținere, verificare, reparare etc.).
-
Efectuarea măsurărilor și încercărilor cu tensiune înaltă a utilajului electroenergetic a SE 35kV și mai sus, a mijloacelor de protecție de toate clasele de tensiune.
-
Întocmirea proceselor verbale la încercarea și măsurarea utilajelor și mijloacelor de protecție.
-
Efectuarea lucrărilor de rutină și mentenanță a rețelelor de 0,4kV la baza filialei.
-
Participarea la efectuarea măsurărilor specifice (DFR, FRE etc.) efectuate de SIPS.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electromecanică.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – minim 1 an, experiența în domeniul de efectuare a lucrărilor de rutină și mentenanță a rețelelor de 0,4kV-constituie un avantaj.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria VI (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Mentenanță Stații, Sectorul încercări, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la încercarea și măsurare a utilajelor electrice, categoria VI
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de rutină, extraordinare și programate, la complexele și dispozitive de măsurare și control din dotare (întreținere, verificare, reparare etc.).
-
Efectuarea măsurărilor și încercărilor cu tensiune înaltă a utilajului electroenergetic a SE 35kV și mai sus, a mijloacelor de protecție de toate clasele de tensiune.
-
Întocmirea proceselor verbale la încercarea și măsurarea utilajelor și mijloacelor de protecție.
-
Participarea la efectuarea măsurărilor specifice (DFR, FRE etc.) efectuate de SIPS.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electromecanică.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – minim 2 ani în domeniul încercărilor şi verificărilor a echipamentului electrotehnic.
Cunoştinţe tehnice privind instalaţiile şi echipamentele electroenergetice utilizate în RET.
Cunoaşterea normelor privind exploatarea, verificarea şi încercarea instalaţiilor din RET cu particularităţi specifice fiecărui tip de echipament.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria VI.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă chimist/ă (Vatra) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Mentenanță Stații, Sectorul încercări, Sucursala Centru, locația or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante temporare (până la 02.02.2027) de:
Inginer/ă chimist/ă
Responsabilități:
-
Efectuarea lucrărilor de rutină, extraordinare și programate, la complexele și dispozitive de măsurare și control din dotare (întreținere, verificare, etc.)
-
Efectuarea măsurărilor și încercărilor cu tensiune înaltă a uleiurilor de transformator, preluare probelor de ulei de la SE 35kV și mai sus.
-
Întocmirea proceselor verbale la încercarea și măsurarea a uleiurilor.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii superioare tehnice în domeniu chimie: tehnologia chimică industrială, tehnologia chimică a produselor petroliere.
Cunoaşterea normelor privind exploatarea, verificarea şi încercarea instalaţiilor din RET cu particularități specifice fiecărui tip de echipament.
Cunoştinţe tehnice privind instalațiile şi echipamentele electroenergetice utilizate în RET.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10-07-2008
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Persoană energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă.
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Capacitate de a analiza, asimila, prelucra și optimiza informația.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Sud
+ |
Lăcătuș-electrician/ă la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat. IV (Vulcănești) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Substației Vulcănești 400 kV, or. Vulcănești, recrutăm personal pentru ocuparea funcției vacante de:
Lăcătuș-electrician/ă
la repararea utilajului de distribuție a energiei electrice cat. IV
Responsabilități:
-
Citirea schemelor electrice a utilajelor și a protecțiilor prin relee, schemelor de conexiuni primare ale echipamentelor electrice ale substațiilor electrice.
-
Asigurarea lucrului inofensiv și stabil al utilajului conform documentației normativ-tehnice.
Cerințele față de candidat,
De calificare:
-
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
-
Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de măsurări tensiune și curent, relee, reostate, siguranțe, etc.). Citirea schemelor electrice a utilajelor și a protecțiilor prin relee.
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute minim 1 an.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, MS Visio, AutoCAD, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
-
Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale:
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vulcănești, Posibile deplasări interne la substațiile sucursalei.
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Tencuitor/tencuitoare (Comrat) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului de Reparații și Construcții, Sucursala Sud, UTA Găgăuzia; mun. Comrat, str. Lenin, 56, tel. +373 (298) 2-40-64 recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Tencuitor/tencuitoare
Responsabilități:
-
Asigurarea calității lucrărilor de tencuieli cu mortare pe bază de ciment și ipsos.
-
Organizarea locului de muncă, pregătirea suprafețelor supuse lucrării, curățarea locului de muncă prin înlăturarea molozului și resturilor de material.
-
Prepararea mortarelor, menținerea uneltelor de muncă din dotare în stare funcțională.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate în domeniul construcțiilor: tencuitor.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – constituie un avantaj.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Responsabil, energic, grijuliu.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic categoria III (Comrat) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Protecție prin Relee şi Automatizări (SPRA), Sucursala Sud, mun. Comrat, str. Lenin 56, tel. +373 (298) 2-40-64, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic categoria III
Responsabilități:
-
Dezasamblarea, revizuirea, asamblarea, deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor montate pe panourile protecției prin relee de complexitate medie;
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor PRA aflate la SE 35-330kV.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria III.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator/electomontatoare la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic categoria IV (Comrat) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Protecție prin Relee şi Automatizări (SPRA), Sucursala Sud, mun. Comrat, str. Lenin 56, tel. +373 (298) 2-40-64, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Electromontator/electomontatoare
la repararea aparaturii de protecție prin relee și automatic categoria IV
Responsabilități:
-
Dezasamblarea, revizuirea, asamblarea, deservirea tehnică și înlăturarea defectelor echipamentelor montate pe panourile protecției prin relee de complexitate medie;
-
Montarea, ajustarea și exploatarea dispozitivelor PRA aflate la SE 35-330kV.
Cerințele față de candidat:
De calificare:
Studii medii de specialitate sau profesionale în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
Experiență de muncă în domeniul studiilor deținute – 2 ani.
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției – constituie un avantaj.
Calificarea deținută – Categoria IV.
Generale
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
Capacitatea de a lucra în echipă.
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Punctualitate, responsabilitate, loialitate.
Disponibilitatea pentru deplasări interne.
Ce îți oferim:
-
Salariu competitiv.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vulcănești.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs., cu indicarea Funcției vacante în tema scrisorii, la adresa electronică [email protected].
Ultima modificare: 14.08.2023